missjenni123

Alla inlägg under oktober 2013

Av jennifer - 25 oktober 2013 07:39

Nämen tjenare, jag har inte bloggat på ett tag för jag har inte haft tid, jag vet att de är nästan ingen som kollar bloggen för jag tog paus! Men snälla sluta inte läsa min blogg! Men idag är det en speciell dag för Foooers o Felix! Jo, idag är Felix byxmyndig!!! Han är 15 år! Idag kommer vi vara med Matilda o baka kladdkaka o skriva Felix på kladdkakan. Matilda kommer oxå sova här! Ses!

Av jennifer - 13 oktober 2013 09:44

Heej, idag ska vi till stugan o dra upp båten o göra nått, men vi ska också kolla efter farfars katt för den är vild. Den springer runt i skogen o vi kommer nog inte se den men ändå. Bye

Av jennifer - 12 oktober 2013 14:19

Heej, igår var vi med Matilda ända till 23:00, men vi gick hem o lekte att killarna var hos oss och de, sen for vi med pappa o hämtade mamma o köpte pizza. Medans mamma o pappa var o köpte pizza gick vi upp på ett berg   Sen skulle vi hem o äta klockan var kvart i 6 när vi kom hem, så vi satte oss vid tv:n direkt o åt. När världens barn galan började var det två delar av programet, så först var det: 18:15-19:15 sen andra delen 20-21, på andra delen var The Fooo med, och vi var ju med Matilda så när killarna kom sprang vi till tv:n o börja skrika o gråta haha. Men så är det om man är kär i dem! Puss hare gött♥

Av jennifer - 6 oktober 2013 16:10

Heej! Idag har jag namnsdag, och imorse blev jag super glad! Jag får nog inte säga varför men killarna gjorde min dag idah! Jag kan inte fatta att Ogge svarade. Jag satt typ o grät när han svarade! Jag trodde aldrig han skulle svara men han gjorde de, men nu sitter jag o väntar på svar från han. Idag har vi bara vare hemma o har möblerat om Sandras rum haha! Asså ni fattar inte hur glad jag är! Tänk jag har både namnsdag o ogge svarade så himla bra! Haha, bye

Av jennifer - 5 oktober 2013 10:25

Heej, idag ska vi kratta elr iaf jag o Sandra, hade bah lust o skriva de bye!

Av jennifer - 4 oktober 2013 19:14

Heej! Sitter just nu o kollar på Barda som nyss börjat, och om en halv timme börjar Fredagskväll med Malin och mina älsklingar är där! Och det är ju The Fooo! Jag har väntat på denna dag i flera dagar i veckan. Fick typ reda på att The Fooo ska va på Fredagskväll med Malin i Måndags! Så har taggat hela veckan på att få se dem på tv igen!! Önskade jag kunde se dem live nån gång! Pussohej!

Av jennifer - 4 oktober 2013 17:50

Heej, i eftermiddag bakade jag o Sandra kladdkaka tills ikväll. Så när vi ska se på frddagskväll med Malin ska vi äta det tror ja men kommer mer bloggning snart för då ska ni få reda på vrf vi ska se Fredagskväll med Malin. Egentligen brukar vi inte se de men nu måste då iaf jag se Fredagskväll med Malin! Bye

Presentation


Hej! Jag heter Jennifer och bloggar om min vardag!!♥
På msp heter jag : Rufus!!!!
The fooo är min idol så ni vet!!!♥

Fråga mig

37 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Musikspelare