missjenni123

Alla inlägg under januari 2014

Av jennifer - 28 januari 2014 16:44

Jag kom hem halv fyra, jag hade gympa innan så aa. Men jag har sjukt ont i höften o i benen just nu. Men när jag kom hem såg jag på Violetta. 

Av jennifer - 28 januari 2014 06:49

Godmorgon på er, igår bloggade jag lite grann på vår andra blogg. Så gå in o kolla. Foooerslifee.blogg.se, idag så ska vi ha idrott och vi slutar 15:30 idag så det blir lite sen bloggning i kväll. 

Av jennifer - 27 januari 2014 17:24

Idag på skolan har vi varit på Norräng, efter skolan gick jag o Sandra till gympan för att ha Fuifgympa med en till tjej. Vi har fuifgympa varje Måndag så, det blir lite jobbigt o börja varenda vecka med Fuifgympa o hålla på o gå till gympan varje Måndag. Sen for jag, Sandra och pappa till stan, för vi skulle köpa tofflor till oss, asså det är sånna här tofflor som om det är kallt på golvet på morgonen när man har vaknat, så det är bra att ha om man fryser när man går! Men hur har er Måndag varit? Kommentera!

Av jennifer - 27 januari 2014 06:15

Vi har gjort en blogg på blogg.se ju, och den går att logga in så vi har den bloggen som en The Fooo blogg. Men det är typ bara jag som är inne på den bloggen o kollar, dom andra är typ nästan aldrig inne. Men ja, snart kommer det första inlägget på foooerslifee.blogg.se. Så gå in o kolla vår blogg. 

Av jennifer - 26 januari 2014 07:28

Igår spelade jag o Sandra sims nästan hela dagen, Vi va också hos Farmor o skulle äta ute. 

Av jennifer - 23 januari 2014 16:38

Det blev ingen The Fooo blogg. Jag o två andra tänkte starta en blogg om The Fooo. Men det gick inte för vi kunde inte logga in. Men ja, då blir det väll bara denna blogg jag har.

Av jennifer - 23 januari 2014 07:25

När jag skulle logga in på min och Anisas blogg så gick det inte logga in. Så jag antar att det inte blir nån The Fooo blogg. Nån som vet vart man kan skaffa en annan blogg? Det ska ju såklart vara  en The Fooo blogg, men vet inte vart vi ska ha en. Jag har testat på blogg.se men när jag skulle logga in så kunde jag inte. Kommentera gärna vart man kan blogga på en The Fooo blogg. Så nu har jag bara en blogg att blogga på tills vidare. Jag ska försöka hitta en blogg där jag kan blogga om The Fooo♥ Då kommer jag att blogga om killarna satt ni vet. Jag kommer säga till när jag hittat en blogg som jag kan blogga om killarna. Jag hoppas att ni kommer börja läsa min blogg då. Då kommer jag ha två bloggar. Jag kom blogga här och på The Fooo bloggen. På denna blogg kommer jag bara bloggs om min vsrdag o på den andra om killarna. Men jag ska dra till skolan nu.

Av jennifer - 22 januari 2014 19:14

Jag och en tjej som heter Anisa, skaffade en bloog idag. Och om ni är Foooers så gå in och läs på vår blogg då: Thefooodarlings.blogg.se Vi skulle bli sjukt glada om ni började läsa vår blogg. Än har jag bara bloggat men Anisa börjar väll sen. Men som sagt så har vi skaffat bloggen alldeles nyss. Så nu har jag en egen o en med min bästis, jag har två bloggar nu.

Presentation


Hej! Jag heter Jennifer och bloggar om min vardag!!♥
På msp heter jag : Rufus!!!!
The fooo är min idol så ni vet!!!♥

Fråga mig

37 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Musikspelare