missjenni123

Alla inlägg under november 2013

Av jennifer - 30 november 2013 14:52

 D/N's perspektive:Det var första dan i skolan efter sommarlovet, när du gick in i ditt nya klassrum hörde du att 4 killar skulle komma och börja här. Du blev chokad, du visste vilka dem var! På rasten kom din bästavän Hilda frågade dig vilka dem 4 killarna var. Du sa att Felix, Omar, Ogge och Oscar va dem 4 killarna. Hilda svimmade så du måste hjälpa henne. När rasten var slut gick du o Hilda in till klassrummet o såg Felix, Omar, Ogge och Oscar. 

Killarna sa hej till er, du sa hej tillbaka. Hilda satt på sin stol o glodde på Ogge. 

Hildas perspektive: Jag satt vid min bänk o glodde på Ogge när jag såg honom. Ogge satte sig bredvid mig o bredvid D/n satte sig Felix. Jag kunde inte kolla på Ogge för jag var så blyg utav mig. På rasten var jag med D/N, senare kom killarna emot oss o pratade. Vi pratade om allt möjligt, helt plötsligt frågade killarna om dem kunde komma förbi en sväng ikväll. Vi sa såklart Ja!

Felix perspektive: Herregud va fin D/N är! Hon har kristall blåa ögon. Så fin hon är. Skolan var slut o vi gick till studion för att jobba innan vi skulle till D/N. När vi kom till studion stog hundratals Foooers utanför studion. Vi undrade varför. Då kom jag på att det var min födelsedag idag. 

- Oj shit! Hur många fans har vi inte? Sa Oscar. 

- Haha, ja hundratals! Sa Ogge. 

Vi gick in till studion o började dansa. Sen när vi kom ut igen stod Foooers kvar där. 

Helt plötsligt skrek dem: GRATTIS FELIX! 

Jag fick många presenter, jag ville öppna dem hos D/N. 

Ogges perspektive:

Grabbar, vi måste kila! Vi skulle ju till D/N.  

- Justja, sa Oscar. Vi sprang till D/Ns hus o knackade på. D/N öppnade o sa hej, kom in. 

När vi kom in såg jag hur fint D/N hade. 

- Gud, vad snyggt du ha det här, sa jag. 

- Hahah, tycker du? Sa D/N. 

Ja, sa jag. 

Fortsättning kommer♥

 

Av jennifer - 30 november 2013 09:57

Heej! Efter detta inlägg sk jag planera vilken som ska va med i novellen. Så håll utkik!♥

Av jennifer - 29 november 2013 07:11

Idag är det Fredag igen, vi ska på Norräng. Men första novellen kommer imorgon men jag måste få veta om vem som de ska handla om. Så ni kan kommentera de här o sen kollar jag om några andra Foooers vill se min blogg♥ Vi hörs

Av jennifer - 28 november 2013 19:44

Jag har gjort om min header. Jag tänkte eftersom jag är en Foooer så ska man väll ändå ha nått så man ser att jag är en Foooer. Men aa, jag har ändrat om headern till Felix, hade ingen på alla killar. 

Av jennifer - 28 november 2013 18:53

Ja, nu har jag bestämt mig för att börja skriva noveller, men vem ska de handla om? KOMMENTERA! Vi hörs!

Av jennifer - 28 november 2013 15:47

Jag tänkte göra noveller om The Fooo. Men då är det såhär, att jag vill inte förlora läsare på grund av de! Så om jag ska börja skriva noveller så vill jag inte tappa läsare. Senare ikväll eller imorgon kommer jag säga om jag ska börja skriva noveller. Ska bara fråga några Foooers om de kan läsa min blogg utifall jag börjar skriva♥♥  

Av jennifer - 28 november 2013 07:05

Hejhej, idag så äre skola som vanligt. O jag är så lycklig att de inte går att förklara med ord! En tjej gjorde mig så himla lycklig! Menmen.. Igår började en liten storm när vi slutade skolan. Så den fortsätter lite till idag. Idag har vi inget speciellt i skolan. Jag ska säga er att jag är så taggad till jullovet så de är helt otroligt. Men jag skriver mer sen på bloggen. 

Av jennifer - 17 november 2013 16:54

Hejhej! Inatt blåste det så hemskt. När de var morgon gick jag o Sandra ut för att se vad som hade fallit. Sen klockan 13:00 skulle vi till vår kompis o va där. Sen var vi där resten av dagen. Inatt kunde jag inte direkt sova. För de blåste nästan som i filipinerna. Men de var tur att de slutade innan 12:00 idag! Vi höres! 

Presentation


Hej! Jag heter Jennifer och bloggar om min vardag!!♥
På msp heter jag : Rufus!!!!
The fooo är min idol så ni vet!!!♥

Fråga mig

37 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Musikspelare