missjenni123

Alla inlägg under september 2013

Av jennifer - 29 september 2013 08:35

Heej, igår var vi på marknad med Adina, jag köpte bara två saker o de var: godis och en keps! Jag har alltid velat ha en keps. Och nu har jag en! När vi stog vid ståndet där jag prövade kepsen. Då kom en fotograf elr vad det nu heter, och då sa han att vi kommer va med i lokal tidningen. 

Av jennifer - 28 september 2013 09:09

Heej, idag ska vi gå med Adina på marknaden. Vi ska typ vara där nån gång men vi får inte tag i Adina nån gång. Bye

Av jennifer - 26 september 2013 18:30

Heej, idag efter första rasten gick vi en morgonprommenad med skolan, eftersom de är hälsovecka. Så vi gick en runda runt kvarteret, sen efter de skulle vi in och sen efter ett tag började det snöä riktigt mycket. Så hela klassen blev väldigt glada tror jag. 

Av jennifer - 25 september 2013 20:56

Heej, nu tänkte jag berätta om världens underbaraste människor! 

 

 

ELISA: 

Kan säga allt till henne, rolig, finast, underbarast, snäll, kärleksfull, bryr sig mycket, min ängel!! Finns mycket mer att säga om henne för hon är verkligen bäst i sverige. 

 

 

ADINA: Sötast, fin, snäll, bryr sig, när man är ledsen går jag alltid till henne för hennes kramar gör mig bättre! Finns mer att säga men orkar inte göra det nu.

 

 

 

YLVA:

Går inte att beskriva med ord! Bara att hon bryr sig jävligt mycket om mig, hon är den bästa tjejen som bryr sig på skolan, måste bara säga detta ATT JAG ÄLSKAR DIG, och att jag bryr mig om dig skit mkt! Bye:*

Av jennifer - 23 september 2013 16:59

Heej! Igår var jag på bio och såg smurfarna 2 med Matilda. Så jag kunde inte blogga då, men filmen var jätte bra! Sitter just nu o ser tv typ. Ska nog va med nån kompis senare! Har typ inge och skriva nu så bye! ♥

Av jennifer - 21 september 2013 15:24

Heej, igår for vi hem till oss efter skolan, vi var alldeles själv ända fram till middan. Vi åt tacos, och vi hade för kul. Sen gick vi ut i spöregnet efter middan. Sen gick vi in och kolla på youtube ett tag. Efter det såg vi på film och de var: små citroner gula. Tror jag att de va, sen körtde vi lite sanning eller konsekvens innan vi somnade. Asså vi har haft det förjäkla kul. Och imorgon kommer Matilda hit för hon ska följa med oss på bio och se smurfarna 2!! Mer uppdatering sen! Bye

Av jennifer - 20 september 2013 06:26

Heeej! Idag är det äntligen Fredag och det är en speciell dag. Färst ska vi på Norräng. Sen efter skolan kommer jag och Sandra ta med några kompisar till oss. För vi kommer ha pyjamasparty ikväll :D  Förlåt för bloggandet i veckan men jag har sitte o planerat pyjamaspartyt hela veckan. Men igår skrev en på ask att den personen älskar min blogg och vill att jag ska skkriva mer inlägg. Så kom gärna med förslag vad jag kan blogga om!!! Det känns lite som jag får mindre läsare pga att jag inte bloggar så mycket! Menmen, det kommer inlägg i helgen också om vad vi gjort! Jag ska säga er att jag har längtat hela veckan på att det skulle bli Fredag! Hare gött så ses vi! Byeeee

Av jennifer - 17 september 2013 17:17

Heej, förlåt för dåliga uppdateringen på sistone! Men sånt händer.. Har heller inte mått så bra. Men ska försöka blogga mer nu! Ska snart äta bye

Presentation


Hej! Jag heter Jennifer och bloggar om min vardag!!♥
På msp heter jag : Rufus!!!!
The fooo är min idol så ni vet!!!♥

Fråga mig

37 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Musikspelare