missjenni123

Alla inlägg under juli 2013

Av jennifer - 31 juli 2013 20:55

Idag hann jag tyvärr inte att blogga för vi skulle upp halv 7 i morse och då skulle vi till Sundsvall! Så vi for efter vi var klar. Vi skulle fara och shoppa på Birsta city! Hittade en väska som jag köpte! Den är vit! Ses!

Av jennifer - 29 juli 2013 15:32

Haaj, just  nu har vi frmmande, mormors faster är här och hälsar på. Vi åt tårta innan jag bloggade. Just nu sitter jag i gästrummet och spelar dator och chattar med vänner på kik. Jag sov jävligt dåligt inatt. Fört svettades jag och sen gjorde min kille slut inatt. Saknar hnm enormt mkt, älskling om du ser detta vet du att jag älskar dej fortfarnade och att du skulle aldrig i hela ditt liv göra slut med mej. Det lovade du mej! Hoppas du älskar mej fortfarande för det gör jag, sov skit dåligt inatt pga detta! Vi ses!♥ Pöööss!

Av jennifer - 29 juli 2013 12:40

Kik: jennifer.lindqvist1

Insta: jennifiin

 

Har twitter med men vet inte vad jag heter där. Bye

Av jennifer - 28 juli 2013 23:26

För ett tag sen gick jag och Sandra ut och skulle vänta på mormor och vi for o gungade. Det blåste men det var varmt! Riktig sommarvärme på kvällarna nu. Ska snart sova tror jag. Men vi ses imorgon iaf! Mst bah säga förlåt att det har blivit jätte lite skrivet på inläggen för att det händer inte så mkt på dagarna, jo bara en sak. Som är jävligt speciell! Meen vi ses imorgon! Bye

Av jennifer - 28 juli 2013 19:59

Äntligen är vi framme hos mormor o morfar, mormor är på bingo och morfar är hemma. Mobilen har varit urladdad sen strömsund tror jag. Sandra och jag sitter och spelar dator, Sandra ser en film och jag bloggar. Vi ses senare!♥ Bye

Av jennifer - 28 juli 2013 10:53

Idag ska vi fara till mormor o morfar! Men vi håller på att packa så vi ska inte fara än. Det är typ halvmullet här, men solen lyser ändå. Haha. Menmen.... Kommer att ta med datorn så jag kan blogga där! Ska typ snart fara så vi ses väll♥ Bye♥

Av jennifer - 27 juli 2013 13:15

Ikväll ska vi på crusing. Det kommer bli kul, igår var vi oxå på stan och då var det några som klädde ut sig. Så vi var där till halv 12 elr ngt.

Sen for vi hem och kollade på tv och sånt. Ses! Bye♥

Av jennifer - 26 juli 2013 16:17

Jag sa ksk i förra inlägget att jag skulle sova i stugan igår! Så vi gjorde det, vi var uppe till kvart i 2. Hahha, konstigt men ändå. När vi kom dit packade vi upp sovsakerna, sen drog vi ut med båten! Sen for vi till stugan igen, vi for till ett hus men då var det någon där så vi gick. Och på vägen dit hittade jag och Sandra två grodor! Senare gick vi till stugan och gjorde upp en eld! Sen gick vi och la oss och då var klockan kvart i 2. Imorse vaknade jag först 04:00 sen 07:00 och sen kvart i 10! Sen åt vi frukost ute och sen for vi och Bada! Sen for vi hem och hämtade mamma och sen duschade vi, så efter middan kommer vi att fara ut på stan en sväng för att kolla på när dom klär ut sig! LÄNGTAR! Pöösss! Bye♥

Presentation


Hej! Jag heter Jennifer och bloggar om min vardag!!♥
På msp heter jag : Rufus!!!!
The fooo är min idol så ni vet!!!♥

Fråga mig

37 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Musikspelare