missjenni123

Alla inlägg under maj 2013

Av jennifer - 31 maj 2013 06:39

Haaj, ikväll är det ju disco. Efter skolan kommer Matilda följa oss hem. Senare kommer Matilda och Sandra gå på discot klockan. 20:15. Jag och Adina måste vara där klockan 17:30. Jag tror att jag ska äta direkt jag kommer hem. Sen ska jag möta Adina i  backen! Sen drar vi ju till discot!! Längtar som faan tills ikväll! Många fina människor! Heejdå!♥

Av jennifer - 30 maj 2013 20:53

haaj, jag undrar om ni kan skriva lite kommentarer till mej! för jag börja tröttna på att blogga och sen är det ingen som har kommenterat till mej! så kommentera!!!!!! heejdå!

Av jennifer - 30 maj 2013 15:32

haaj, jag taggar tills imorgon! för då är det både disco och matilda ska sova hos oss! ville ba säga de! heejdå!

Av jennifer - 30 maj 2013 15:13

haaj, kom just hem efter en hel jävla dag i skogen. menmen... jag blev iallafall svettig!!! struntsamma. efter maten ska pappa fara på frasses och köpa frizzy. matilda berättade att hon ska sova över hos oss imorgon till på lördag och sen far vi på djurparken. med matilda. sen kommer hennes mamma och hämtar oss och dåå drar vi till matilda för att sova över!! heejdå!

Av jennifer - 30 maj 2013 06:11

haaj, idag ska vi ha rådsdag. dom som inte vet vad rådsdag är för något. det är alla råd som vi har på skolan kommer göra saker iskogen. dom råg som vi har e fuif, elevråd, bibloteksråd, amigos, utekids! jag är med i fuif! och vi ska ju ha disco imorgon! såå vi ses efter skolan! heejdåå!

Av jennifer - 29 maj 2013 18:29

haaj, vi kommer att följa eira ner till älven ikväll. men vi vet inte när för hon håller på att stapla ved! menmen.. heejdå iaf!

Av jennifer - 29 maj 2013 16:13

haaj, nyss kom jag hem från djurparken. så nu tittar jag på austin och ally. men nu är det typ slut. men iaf innan jag kom hem gick vi med adina och matilda till adina för matilda ska va med henne ikväll. vi ska typ inte göra nåt  ikväll. heejdåå!

Av jennifer - 29 maj 2013 06:06

haaj, det verkar att det kommer bli fint väder hela veckan. hoppas de för att jag vill lixom inte att det ska regna när vi åker!!!!! idag kommer det att vara där vid 25 grader! så jag tänkte att jag kunde ha shorts och ett linne idag! puss..

Presentation


Hej! Jag heter Jennifer och bloggar om min vardag!!♥
På msp heter jag : Rufus!!!!
The fooo är min idol så ni vet!!!♥

Fråga mig

37 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Musikspelare