missjenni123

Alla inlägg under februari 2014

Av jennifer - 28 februari 2014 19:08

I helgen ska vi på marknad och jag och Thea firar en månad som bästisar, men än fast jag ska skriva em lång text till Thea och gå på marknad, så behöver ni ju inte behöva vänta tills jag är klar med allt. Så jag tänkte typ efter nån timme så ska jag försöka hinna blogga lite. Men om jag verkligen inte hinner blogga så får ni faktiskt vänta. Men jag ska iallafall hinna! Jag bloggar för er skull ♥

Av jennifer - 28 februari 2014 16:00

Nu har mitt sportlov börjat och lovet börjar inte helt perfekt men skit samma, har varit sjuk hela denna veckan, förutom igår då. Och i helgenska vi på marknad, sen på Söndag firar jag och Thea en månad som bästisar, asså jag vet att jag typ säger att jag och Thea har varit bästisar i en månad men asså, jag måste verkligen påminna er om vad det är för dag på Söndag och att det är frågestund. Men iallafall så började mitt sportlov inte helt perfekt men man får nöja sig med det! Jag ska som sagt vara hemma Måndag och Tisdag själv med Sandra och sen på Onsdag, Torsdag och Fredag kommer mamma och pappa ta ledigt så på Onsdag ska vi fara och shoppa. Världens bästa start på detta lov förutom att jag blev sjuk dock. Men ändå, världens bästa start på detta lov! Firar med min älskade bästis på Söndag och marknad i helgen asså, shit! Vilken bra start! Haha, jag överdriver kanke litegrann men jag är så sjukt glad, jag älskar att shoppa och så blir jag väldigt glad när man firar som att man har varit bästisar i typ några månader. Kommer ju såklart börja gråta när jag får texten av Thea på Söndag! ♥

Av jennifer - 28 februari 2014 14:51

Nu har jag äntligen lov, och det var en bra start på lovet.. Nej, det blev det ju inte, blev ju sjuk. Men imorgon ska vi iallafall till marknaden här i stan. Mår faktiskt ännu bättre nu, och jag hittade på nåt att göra när pappa var hemma på lunchen, jag har bara tittat på film hela dagen förutom att jag har varit på skolan fram till bandytuneringen. Men nu när det längtade lovet är här så kommer jag blogga nästan varje dag. På Söndag måste jag blogga för jag ska skriva en text till Thea.

Av jennifer - 28 februari 2014 10:53

Jag gick på skolan igår och var inte alls sjuk, sen imorse kunde jag knappt öppna ögonen ordertligt, och sen höll jag på tappa rösten. Så jag prövade att gå till skolan men nej, det gick inte. Jag ska ha friluftsdag idag, så vi hade bandytunering först på förmiddagen, vi skulle vara på gympan i två timmar, men ja jag klarade mig inte. Så jag fick jätte ont i huvudet och det kändes som jag hade feber och jag hade ont i halsen. Så nu är jag hemma och ska ta det lungt, ska försöka hitta på nåt man kan göra. Ska försöka bli frisk så jag kan gå på marknaden imorgon! 

Av jennifer - 27 februari 2014 20:19

I helgen kommer vi fara på marknad, men vi ska nog inte gå på Söndag så jag ska vara hemma och vila mig, för jag har ju varit sjuk nästan hela veckan. Kom till skolan idag, så har varit hemma i tre dagar, har ändå skit ont i halsen. Ska ju ha friluftsdag imorgon då, kommer nog inte gå så bra, för jag och Sandra har ju varit sjuka och vi ska ha bandytunering på förmiddagen och åka skridskor på ishallen på eftermiddagen. Sen lär väll vi fara på marknaden och köpa godis. Sen på lördag ska vi kanske gå med Matilda, om inte ska vi väll gå på marknaden med mamma och pappa. Sen på söndag ska vi troligtvis inte gå på marknaden, så då ska vi vara hemma och jag ska ju prata med Thea, för vi firar en månad som bästisar. Hon kommer få en text av mig på söndag, både här och på kik tror jag.

Av jennifer - 27 februari 2014 15:32

Igår när vi var hemma så kollade vi i jusk katalogen om det fanns nån stol, såklart fanns det en stol. Stolen köpte pappa till oss igår, det är som en frisörstol haha. Fast den som man sitter i när man klipper sig, men nu ska vi inte prata om frisörer haha. Men jag kom hem från skolan för en timme sen typ. Just nu sitter jag och lyssnar på musik och kikar med vänner, och har ont i halsen.

Av jennifer - 25 februari 2014 20:25

Igår for min älskade bästis på kryssning, saknar henne som fan, förlåt för språket men jag måste få säga det. Men imorrn kommer hon hem och då ska jag skriva med henne hela dagen. Dock ska jag vara hemma imorrn med. Så jag ska till skolan på torsdag. Ska ju ha frågestund här på bloggen, så ni kan ju lika gärna fråga om min sötis Thea om ni vill. Bara Thea som frågat frågor än. Men frågestunden lär väll komma så småning om. Och på söndag firar ju jag och Thea 1 månad som bästisar så ni kan säga grattis till oss då ♥ 

Av jennifer - 25 februari 2014 15:02

Jag blev sjuk igår eller så var det i Söndags jag vart sjuk. Jag tror det var på Söndag, för när jag skulle gå och sova kände jag mig varm. Har oxå ont i halsen så jag stannar hemma från skolan igår, idag och imorgon. Jag har iallafall tur att nån som underhåller mig på kik och insta. Jag tänkte bara snabb blogga om att jag var sjuk ♥ Har sagt hejdå till Thea som for igår..   Jag saknar henne så sjukt mycket, men hon kommer hem imorgon. Sen nu i helgen har jag frågestund här typ runt 15-16 tiden på söndag, för i helgen ska jag och familjen på marknad, och sen på söndag firar jag och Thea en månad som bästisar! Kommer bli sjukt nice ♥ 

Presentation


Hej! Jag heter Jennifer och bloggar om min vardag!!♥
På msp heter jag : Rufus!!!!
The fooo är min idol så ni vet!!!♥

Fråga mig

37 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Musikspelare