missjenni123

Alla inlägg under april 2013

Av jennifer - 30 april 2013 07:56

igår var vi hos mammas kompis. vi åt sibylla mat där, efter maten provade vi kläder. jag prövade ett par jeans och dom passade suuperbra. har på mej dom jeansen idag och en lila trekvartströja. jag älskar dom jeansen. jag ville faktiskt ha dom.  vi höres senare! baii!

Av jennifer - 30 april 2013 07:51

hej, idag ska jag ha utvecl´kling samtal klockan 11:00. kommer typ nt få nån mat idag. senare idag tänker vi bara vara hemma och vila inför ikväll. sandra sover fortfarande så vi har inte ätit frukost ännu.♥ baii

Av jennifer - 30 april 2013 07:44

hej, jag ville inte att det skulle bli mer snö men det kom iaf. men men... det töar ju så snabbt det kan! men nue tänker jag spela lite msp och vänta tills sandra vaknar och det kommer ett till inlägg vad jag ska göra under dagen. glad valborgmässoafton!!!!!!

Av jennifer - 29 april 2013 10:14

hej, idag efter lunchen ska vi vara med fina adina. vi ska först leka i lekstugan senare ska vi cykla till stan för adina ska köpa skor tror jag. vi kommer ha samma kläder!  glad valborgmässoafton oxå.  

ska strax äta men det är nog 45 minuter kvar. ses baii

Av jennifer - 28 april 2013 13:32

jag spelar ett spel sm heter min första ponny. det äger. det är därför jag vill  ha en ponny. ska just nu spela det. min ponny heter tösen på det spelet. baii♥

Av jennifer - 28 april 2013 13:20

jag halkade på gräset utanför altan. blev jätte blöt. sitter i soffan med blöta byxor! hehe. vi ska vara med adina senare idag för hon har besök. jag älskar henne.  sandriz är ute och fixar med utemöblerna. baii♥

Av jennifer - 28 april 2013 10:44

hej, jag kommer ha en frågestund. så kommentera! vilka frågor som ni vill veta mer om mej! jag älskar att nån kommenterar så fina meddelanden till mej. när jag skulle kolla hur många som har varit inne på bloggen så stog det 4. så kolla min blogg mer än vad ni brukar för nu tänker jag blogga typ varje dag. om jag inte har bloggat på en dag kommer jag säga det dagen efter. för om jag inte blogga en dag kommer jag inte blogga på hela dagen. annars blir det ju mobilbloggning som det blev igår, när vi skulle till umeå. förlåt att det inte blev fler inlägg än bara ett för min mobil blev urladdad typ på direkten. men idag kommer det fler inlägg.  ska nog vara med adina idag i lekstugan igen. kommentera många rågor snälla!!!!! älskar er!♥

Av jennifer - 28 april 2013 10:20

hej, igår var vi i umeå. och när vi skulle gå till travbanan pratade jag och pappa om att jag ville gå på ridskolan. och senare när vi skulle gå till bilen pratade vi om att jag ville ha en ponny. då sa pappa: ja, om ni lyder oss så kommer ni få en ponny. så när vi kom hem kollade vi på www.hastnet.se och kollade hur mycket ponnysar kostar, och vi kollade på en ponny som kostade bara 5 000 kr. så då sa  pappa att vi skulle kolla på utrustning. så då kollade vi på det. sen sa han att vi skulle få ponnyn när vi har råd! älskar ju ponnysar.

Presentation


Hej! Jag heter Jennifer och bloggar om min vardag!!♥
På msp heter jag : Rufus!!!!
The fooo är min idol så ni vet!!!♥

Fråga mig

37 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Musikspelare