missjenni123

Alla inlägg under februari 2013

Av jennifer - 28 februari 2013 21:21

hej! nu ska jag sova. men imorrn kommer det mer inlägg. ses då! baii

Av jennifer - 28 februari 2013 16:13

hej, idag har det töat jätte mycket. och det är skönt för det är vår i morrn. imorrn är det marknad på g. ikväll ska vi vara me adina och gå ut med monito. när mamma kommer hem ska vi höra när kattungen kommer hem till oss. imorrn är det frilufsdag på skolan, vi ska vara i skolskogen.

Av jennifer - 27 februari 2013 20:06

Hej, ni skriver inte så många komentarer till mej. för jag vet inte vad jag ska blogga om just nu. komentera gärna vad ni vill att jag ska göra för inlägg. imorrn måste jag ha minst 10 komentarer. 

Av jennifer - 23 februari 2013 10:38

Heeeeej! Idag ska vi på nallebjörnens lekland med Linnea. Ikväll ska jag och Sandra sova hos Linnea. Det kommer att vara den bästa helgen nånsin. Imorrn är vi bjuden på kalas hos Viktor.

Av jennifer - 22 februari 2013 06:14

heeeeeej! om några veckor ska vi få en kattunge. mamma frågade en i busjön om det var nån som har kattungar. vi ska få den om 4 veckor. jag är  glad för att vi ska få katten om 4 veckor!!!!läängtar!!!!!!!!!!

Av jennifer - 20 februari 2013 21:02

  hej, jag är ledsen. för min bff har besvikit oss. jag har alltid älskat henne men nt längre   

    men hon är med en annan hela tiden och nt oss. hon har varit mitt hjärta men nu har hon krossat det. vi lekte med varann hela tiden, men nu tänker hon nt ens på oss:(

Av jennifer - 20 februari 2013 18:31

heej igen! förlåt att jag inte har bloggat på ett tag. men iaf så har jag ladda ner ett spel på mobilen som heter ice cream jump. de är skiit roligt! idag har jag och viktor gjort en saga på engelska som vi ksk får läsa i morrn för klassen. på lördag ska jag och sandra och linnera fara till nallebjörnens lekland. på söndag ska vi på kalas hos viktor. efter skolan målade jag om naglarna orange. just nu sitter jag i mitt rum och spelar msp, bloggar och spelar farmerama! Älskar det spelet!♥ men nu ska jag fortsätta att spela så vi hörs!

Av jennifer - 18 februari 2013 21:39

Hej! Jag ska prata norska med min kompis o Sandra i morrn. Jag kan säga några ord. Jeg elsker deg. Jeg er sluten. Hva liker du? Jag kan fler men orkar nt berätta det. Men nu är jag trött. Sov gott!<3

Presentation


Hej! Jag heter Jennifer och bloggar om min vardag!!♥
På msp heter jag : Rufus!!!!
The fooo är min idol så ni vet!!!♥

Fråga mig

37 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Musikspelare