missjenni123

Alla inlägg under januari 2013

Av jennifer - 31 januari 2013 17:29

Hej, jag är sårad för min bff kan vara med oss men inte på ett tag. Det är därför jag är ledsen! Så ni vet. Jag älskar henne. Och nu har hon börjat vara med en annan. Men men hon får ju vara med vem hon vill men jag å Sandra är ledsen!

Av jennifer - 29 januari 2013 20:06

Hej, igår målade jag mina naglar röda. Och det har farit bort lite men det gör inget. Och det är skönt att vi ska bada i morrn. Jag längtar tills i morrn och på torsdag. För i morrn ska vi hem med Matilda och vi har första badet! jippie, på torsdag ska vi vara med Nina. Och göra lite hemliga grejer. Just nu ser jag på bygglov. Jag är jätte glad för min  kille är den snyggaste på hela skolan. Så ni vet så är vi tyvärr inte ihop på riktigt   




ses  i morrn efter Matilda!

Av jennifer - 29 januari 2013 17:35

Hej, jag har haft en bra dag. Med min bff Nina. Och i morrn ska jag och Sandra hem med Matilda. Efter 18:30 ska jag och Sandra gå ut med Monito! 


ses senare!

Av jennifer - 29 januari 2013 07:19

Hej, jag ska bada imorrn på skolan. Och jag har ett problem. Min baddräckt är snart för liten. Och jag vill gjärna ha en ny nästa gång vi ska bada. Men det behöver jag inte för jag har fått en bikini utav Sandra. Hennes blogg heter www.misssandris.bloggplatsen.se Men jag ska snart till skolan med Nina!


ses senare!♥

Av jennifer - 28 januari 2013 16:39

Hej, jag har inte bloggat på nån vecka. För jag hade inge internet. Men nu är jag här iaf! Så ni vet så har jag haft en ganska bra dag. På morgonen var jag trött och sov typ till 06:00. Och väckarklockan ringde 05.45 Och då tänkte jag att jag skulle sova längre. Och sen gick jag ner och fikade . Sen klädde jag på mig. Sen for mamma å pappa på jobbet. Då var jag å Sandra hemma själv ett tag. Sen ringde jag Nina ( Bästis). Och sen for vi till Nina och sen for vi till skolan med henne. Vi var på Norräng och hade slöjd. Sen for vi mot furuvik och hade svenska, lunch,Engelska, matte och högläsning. och så hade vi naturligtvis rast!


ses senare!♥

Av jennifer - 24 januari 2013 20:12

Hej, nu ska jag berätta om mina två bff. En heter Nina och den andra heter Matilda. Matilda ska sova hos oss i morrn! Och vi kommer inte att få vara med Nina på en hel vecka för vi gjorde en sak. Vi har en klubb tsm! Och den ska jag inte berätta! I morrn ska jag å Matilda och Sandra sova i en luftmaddrass i tv rummet.

Kommer att ha skit skoj! Och på lördag ska vi troligtvis baka kladdkaka om vi får!


ses nog i morrn!!!!!!!♥

Av jennifer - 23 januari 2013 20:28

Hej, jag ska snart gå och lägga mig så ni vet!


ses imorrn!♥

Av jennifer - 23 januari 2013 17:22

Hej, jag håller på att göra en blogg som jag och Nina och Sandra gör. och jag har ädnå denna blogg fortfarande.Jag är bff med henne typ! Men Matilda är min favo!

Presentation


Hej! Jag heter Jennifer och bloggar om min vardag!!♥
På msp heter jag : Rufus!!!!
The fooo är min idol så ni vet!!!♥

Fråga mig

37 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<<
Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Musikspelare