missjenni123

Alla inlägg under augusti 2013

Av jennifer - 31 augusti 2013 22:27

Ikväll drog jag o Sandrs ut, vi drog till blåbärs. Vi va där ett tag me nåra vänner. Sen drog vi till skolan, vi körde dunk sen ville de inte köra nå mer så vi pratade ist :) Sen ville killarna prata med min ex pojlvän så vi ringde ju honom. Pratade typ en timme med honom, det var faktiskt kul att prata med honom. Vi pratade o skratta som in i helvete. Han pratade om lite konstiga saker, aa ni vet ju va jag mena? Fattar inte hur kul man kan ha med många killar... Sen for vi hem! Sov gött! Uppdataerar mer imorrn!!!

Av jennifer - 31 augusti 2013 22:27

Ikväll drog jag o Sandrs ut, vi drog till blåbärs. Vi va där ett tag me nåra vänner. Sen drog vi till skolan, vi körde dunk sen ville de inte köra nå mer så vi pratade ist :) Sen ville killarna prata med min ex pojlvän så vi ringde ju honom. Pratade typ en timme med honom, det var faktiskt kul att prata med honom. Vi pratade o skratta som in i helvete. Han pratade om lite konstiga saker, aa ni vet ju va jag mena? Fattar inte hur kul man kan ha med många killar... Sen for vi hem! Sov gött! Uppdataerar mer imorrn!!!

Av jennifer - 31 augusti 2013 16:30

Igår sov Matilda över hos oss tills idag. Igår kväll vare super kul, efter middan sminkade vi oss för att de skulle bah vara kul. Så vi sminkade oss som spöken!! Vi ville bah göra nå kul på kvällen så vi gick till blåbärs o skrämde nåra kompisar, hihi.. Sen idag då.. Vaknade vi typ halv 10. Sen fikade vi frukost själv. Sen for vi ut till skolan o sen blåbärs o körde tagen. Sen gick vi ut med Monito ett litet tag, sen for Matilda hem. Så vi gick hem ringde Linnea o fråga om vi kunde va med henne sen va vi hemma o sen gick jag ut till blåbärs för att träffa vänner så det har jag gjort idag! Och igår. Bye

Av jennifer - 30 augusti 2013 06:59

Jo, igår va vi ute med nåra kompisar. Vi var på skolan, sen på blåbärs. Vi for till blåbärs för att köra dunk. Sen efter de for vi tillbaka till skolan. Sen skulle nåra hem så då var vi kvar på skolan med nåra kompisar. Sen skulle Sandra o kompisen gå till henne för att lämna cykeln elr vad det nu va. Men iaf var det bah jag o två killar o väntade. Så medans vi väntade på att de skulle komma tillbaka kika vi med min förra kille, vi kikade lite konstigt. Sen kom Sandra o kompisen tillbaka, så kompisen ndra om vi kunde ringa han. Hahha, han visste inte vem de va, sen hållde vi på o prata med hnm... Aa, så var min jävla roliga kväll med kompisar igår! Hahha, älskar dem kompisarna. bYE

Av jennifer - 29 augusti 2013 06:56

Igår var vi ute med nåra kompisar! et var skit roligt, vi lekte kurra gömma med dunk. Sen for nästan alla förutom jag Sandra o två andra. Vi pratade om privata saker, sen fick killen gissa vem jag gillade o va kär i. Så han gissade o gissade sen sa tjejen att det var han. Så det blev lite pinsamt. Sen for vi till fritid o satt på nån bänk och prata, vi pratade om allt möjligt. Sen ville en tjej leka kurra gömma så då gorde vi de ett tag. Sen hittade vi henne o sen skulle killen hem men pratade ett tag med oss innan. Det var så kul! Sen for vi hem! Bye

Av jennifer - 28 augusti 2013 07:27

Tjaa, idag ärre skolfoto, sista året i tar skolfoto här. Jag är faktiskt ganska glad att vi börjar på finnbaken nästa termin! Jo, idag ska vi ta skolfoto!!! Är så taggad för haha det är en sak! Menmen, jag längtar speciellt till en dag som kommer att gå i uppfyllelse! Men vi ses! Bye

Av jennifer - 26 augusti 2013 21:45

Hej, jag mår skit nu igen, ingen vet vrf men nu ska ni få veta det:/ Idag var det en helt vanlig dag ända tills ikväll. Det började så här.. Jag gick hem från skolan, försökte kika med pojkvännen sen svarade han till slut o sa: Vem är du? Och så hållde vi på att bråka. Sen sa han massa saker om mej o sen gick det för bort så nu känner vi inte varann längre!!!   Fattar ni hur jag mår nu? Jag mår så jävla skit dåligt! Snälla hjälp mej nån! Orkar inte berätta nå mer för då blir jag ännu mer ledsen! Vi ses nog i morrn ist!

Av jennifer - 25 augusti 2013 09:10

Igår hände det många saker, jag och Sandra var på skolgårn ett tag själv. Sen kom en kille o körde upp på drossbanan, senare kom två tjejer o fråga om vi kunde va med varann. Sen kom en till tjej. Hahha. Men sen kom stycken  det några stycken till. Så vi var på skolan o lekte tjuv o polis ända till typ 20:30. Sen var vi på skolan o pratade i grupper, tjejsnack o killsnack typ. Efter det jagade killarna oss. Sen skulle nån hem o då gick vi till skolan igen o sen släcktes alla lampor på skolgårn..... Bye

Presentation


Hej! Jag heter Jennifer och bloggar om min vardag!!♥
På msp heter jag : Rufus!!!!
The fooo är min idol så ni vet!!!♥

Fråga mig

37 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Musikspelare