missjenni123

Alla inlägg under mars 2013

Av jennifer - 22 mars 2013 06:07

tjabba! idag är det x-factor! fast först ska jag börja min dag. på morronen far vi till norräng, för att ha idrott & musik. och sen far vi tillbaka, direkt vi kommer ska vi ner o äta. guuuuud vad jag längtar!!!!!!!♥

Av jennifer - 20 mars 2013 06:06

 vi träffades på msp, och så började jag fråga om hans mobilnummer, som tur var att jag fick det. senare började jag prata mer o mer. så nu har vi varit ihop i snart 4 dar. om du läser min blogg älskling så vet du att jag älskar dej så jävla mycket och jag hoppas att du kommer till sommarn med din bästis till jag o mín bästis! för jag vill ha en puss av dej. så länge du älskar mej är det du o jag!♥ i love you!!!!

Av jennifer - 19 mars 2013 20:34

Tjaba! I söndags vart jag och min pojkvän tsm! Tyvärr får jag inte skriva vad han heter. Men iaf är han så jävla snygg, o är 12år ska snart fylla 13 tror jag. Vi har varit tsm i tre dagar och det har bara gått bra hitills. Men imorse sms:ade jag han. Men han svarade nt! jag blev så himla ledsen. Så att jag blev ledsen när jag var ute och prata om dem. Min bästis o hans bästis är tsm oxå så nu är vi tsm med snyggingar! Men då i kväll så sms:ade jag han igen o då svarade han nt o då blev jag orolig över att det skulle ha hänt ngt med han, och så igår skrev jag ett brev till han och imorrn kommer han att få brevet, o då kommer han att skicka mer sms tror jag!Hoppas att han sms:ar mer imorrn när han har fått brevet! så ses vi väll imorrn!goodbye!good night mina läsare

Av jennifer - 17 mars 2013 09:27

heej! på fredag till veckan är det x-factor. jag hoppas att nån kommer att vinna. på kvällen är det oxå disco på flamman. men jag längtar tills det iaf oxå.

ses!

Av jennifer - 17 mars 2013 09:11

heeeeej! jag är så jäkla glad över att felix o jag är tillsammans igen! jag har saknat honom så jävla mycket. jag har knappt kunat sova inatt för jag tänkte på felix! azzå han är så snäll mot mej så att han kommer att bli den snällaste killen jag hart haft!♥ i love you forever!!!!!♥ älskar dej skita mycket! kan ni tänka er hur svårt jag hade igår kväll med att jag saknade han, jag grät så himla mycket för jag visste inte vad jag skulle ta mej till, för jag gjorde slut, jag dumpade han azzå!!!!!!!

förlåt mej felix du finns i mitt ♥ för alltid och lite till.

Av jennifer - 17 mars 2013 08:47

hej! idag ska vi till stugan med linnea. vi ska göra en koja och fiska och grilla korv.




Ha en bra söndag mina fantastiska läsare!☻

Av jennifer - 16 mars 2013 09:28

heej! idag ska vi vara med linnea i våran koja i min skog. jag är såå glad att det är en på msp som ville kika in på min blogg just. och jag vill säga tack till han som kikade in. jag fikar just nu och väntar tills jag ska ringa linnea!! jag är lite ledsen för min kille på msp har dumpat mej! för jag får inte bestämma!! iaf så ska vi ha jätte skoj idag!!



älskar er mina läsare

Av jennifer - 13 mars 2013 16:28

hej! idag var det skönt att slippa bada för mammas jobbarkompis har ju dött på badet. jag fattar ej hur han dog men han dog i stora bassängen på badet berättade en kille till mej, dom badade idag.

Presentation


Hej! Jag heter Jennifer och bloggar om min vardag!!♥
På msp heter jag : Rufus!!!!
The fooo är min idol så ni vet!!!♥

Fråga mig

37 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22 23 24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Musikspelare