missjenni123

Alla inlägg den 18 januari 2013

Av jennifer - 18 januari 2013 23:26

Hej, nu är det snart helg och jag ska gå och lägga mig snart. Men jag tänkte först blogga lite! I morrn kommer vår bff hit och vi ska fara på stan och frasses!


ses imorrn!

Av jennifer - 18 januari 2013 19:43

Hej, nu ska jag och Sandra göra kartong hus som petshopsarna ska bo i. Men vi har nyss blivit klar men jag skulle typ skriva detta inlägg före vi gjorde huset men jag glömde bort det helt och hållet. Sandra håller på att dammsuga sina fötter! Haha! Men nu ska jag blogga lite till och sen ska jag låsas göra en video fast det är en spegel jag pratar med!


ses senare  kanske  lite senare! 

Av jennifer - 18 januari 2013 16:26

Hej, jag har gjort en hair totorial och  det blev fiint. Men sen så visade jag lite kläder och mitt rum och sånt! Men efter pappa har tvättat klart hos farmor så ska vi till mamma och hämta henne och sen ska vi till frasses! LÄNGTAR SKIIT MYCKET TILLS IMORRON!!!

ses senare!

Av jennifer - 18 januari 2013 15:03

Hej, när vi skulle till skolan idag så skulle vi ju fara till Norräng. Och jag hade idrott först. Och då kastade en kompis en boll på mig så jag fick ont i ögat och blödde näsblod! Men nu har det gott över. Och sen var det en rolig dag på skolan! Men sen när jag gick hem med Sandra så började hon blöda näsblod! Väldigt konstigt! Jag äter godis nu. Och jag längtar skit mycket tills i morrn! För då ska min bff vara med oss! Ska bli skit kul!

Av jennifer - 18 januari 2013 07:27

Hej,  nyss har jag snabb sminkat mig och ska till skolan snart om 5 minuter såå ni veet!


Men ikväll ska jag vara hemma och blogga och mysa med familjen! Ses dåå♥

Av jennifer - 18 januari 2013 07:22

God morgon på er! jag frös när jag gick upp. Så nu har jag på mig flecejacka för jag fryser såå sjukt mycket. Jag kommer att bli en isstaty idag på rasterna! Jag hoppas att det inte är 27 grader kallt i dag hos er! ska blogga lite till och sen till skolan! 


ses♥

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Jag heter Jennifer och bloggar om min vardag!!♥
På msp heter jag : Rufus!!!!
The fooo är min idol så ni vet!!!♥

Fråga mig

37 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<<
Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Musikspelare