missjenni123

Alla inlägg den 1 december 2013

Av jennifer - 1 december 2013 16:41

Hejhej! Äntligen är det December o första advent♥ Tänk snart är det jul o snart 2014. Idag har vi vare på julskyltning. Dock såg vi inte tomten men.. Jag tänkte försöka göra en sak varje dag tills julafton här på bloggen♥ Hoppas iallafall att ni kommer gilla det om jag vet hur man gör♥  Aja, om jag inte kommer fixa de fixar jag väll nått annat! Vi ses

Av jennifer - 1 december 2013 10:14

Omars perspektive: 

Vi gick in till D/N och satte oss i tvrummet. Felix satt kvar när jag, Ogge, Oscar, D/N och Hilda gick till köket för att fixa tårtan till Felix. När vi var klar med tårtan gick D/N och sa åt Felix att han skulle komma. Han kom till köket och såg tårtan och vi andra skrek grattis. D/N gav Felix en puss på munnen. 

D/Ns perspektive: 

Jag blev så glad att jag pussade Felix på munnen. Alla såg på mig o skrattade, dem kollade på Felix o sen blev han lite röd i ansiktet. 

- Kom hit D/N, viskade Hilda. 

Okej, sa jag. 

- D/n? Jag tror Felix är kär i dig♥, sa Hilda. 

Jag blev helt chokad.

Jag gick till tvrummet o satte mig emellan Felix och Omar. 

Oscars perspektive:

Jag kollade på D/N och såg att hon snabb tittade på Felix. Jag tror jag ska säga till Felix att hon tittade på honom♥

Fortsättning följer♥♥

Presentation


Hej! Jag heter Jennifer och bloggar om min vardag!!♥
På msp heter jag : Rufus!!!!
The fooo är min idol så ni vet!!!♥

Fråga mig

37 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Musikspelare