missjenni123

Alla inlägg den 5 maj 2013

Av jennifer - 5 maj 2013 20:57

haj, idag var vi ju på kalas hos hannes. det var tre killar där.  dom spelade minecraft. medans jag och sandra lekte med hannes lillebror william! det var såå kul. efter det for vi hem och då gjode jag en sminkvideo, men inte på yt. sen efter maten cyklade jag och sandra till farmor och dåe kom mamma och pappa dit, vi skulle äta tårta.. vet inte varför men det var uaf gott. efter vi hade fikat klart gick jag och sandra ut och cyklade ett tag. och sen efter det gick vi upp och dåe skulle vi precis hem!  sen när vi var hemma så spelde jag lite msp och såg på misslisibell och senare bloggade jag, medans skulle sandra gå ut och dansa på altan. sen gick jag ner och sa till mamma och papp att jag ville gå ut och göra armband på altan och då frågade jag sandra om jag fick det.. och jag fick inte så jag blev jätte ledsen.. jag vet att det har varit en konstig dag för mej men inte på kalaset för då var det roligast! ska gå och sovis nue såå vi ses.. baii!♥

Av jennifer - 5 maj 2013 20:50

hajj, jag spelar ett spel som kallas för "transformice"  det är ett bra spel. det är ett nosktspel. men det är jätte kul att spela det än fast det är ett norskt spel. baii♥

Av jennifer - 5 maj 2013 08:15

haj, idag ska vi fara till hannes. vi ska dit klockan ett. så jag måste göra mej iordning. jag måste hinna: duscha, sminka mej, hinna göra en video, klä på mej. såå ni bara vet så kommer jag alldrig sluta blogga, kanske att det blir nån bloggpaus nån gång, men annars ska jag blogga hela liivet!!!!!!!♥♥puss♥♥

Av jennifer - 5 maj 2013 08:15

haj, idag ska vi fara till hannes. vi ska dit klockan ett. så jag måste göra mej iordning. jag måste hinna: duscha, sminka mej, hinna göra en video, klä på mej. såå ni bara vet så kommer jag alldrig sluta blogga, kanske att det blir nån bloggpaus nån gång, men annars ska jag blogga hela liivet!!!!!!!♥♥puss♥♥

Av jennifer - 5 maj 2013 08:00

haj, jag gör videos på min andra dator. men det är så här att ni kan tyvärr inte se de. jag skulle vilja he ut videos på yt men jag får inte!:( när jag gör videos då känns det som att ni är utanförvera datorer. baii♥

Presentation


Hej! Jag heter Jennifer och bloggar om min vardag!!♥
På msp heter jag : Rufus!!!!
The fooo är min idol så ni vet!!!♥

Fråga mig

37 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Musikspelare