missjenni123

Alla inlägg den 17 februari 2014

Av jennifer - 17 februari 2014 15:10

Nu måste ni verkligen fråga! Det är bara två veckor kvar tills jag ska ha frågestunden så sätt igång och fråga! Jag har bara fått frågor av Thea men ingen annan, inte ens på insta, bara här och på kik. FRÅGA!

Av jennifer - 17 februari 2014 07:21

Det är många jag pratar med som jag saknar och dom jag är med. Jag saknar verkligen Matilda, Thea, Anisa, Madde och Edona så sjukt mycket, jag och Matilda har varit bästisar i 6 år och jag och Anisa och Edona ett år, jag och Madde ett halv år och lite mer, jag och Thea snart en månad om 2 veckor ♥ Dom betyder verkligen allt för mig, dom gör mig verkligen glad ♥

Av jennifer - 17 februari 2014 06:36

Nu är helgen slut, och nästa helg kommer våra kusiner!! Men idag är det Måndag igen och vi ska till Norräng och senare efter skolan ska jag och Sandra troligtvis till gympan, för vi har fuifgympa på Måndagar. Så vi ska typ inte göra nåt mer.


På Onsdag kommer jag inte blogga på kvällen, kanske bara när jag kommer hem, men vi får se.

Det är så att jag och Sandra ska till vår bästis. Så nu vet ni varför jag inte kommer blogga. ♥

Presentation


Hej! Jag heter Jennifer och bloggar om min vardag!!♥
På msp heter jag : Rufus!!!!
The fooo är min idol så ni vet!!!♥

Fråga mig

37 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Musikspelare