missjenni123

Direktlänk till inlägg 2 mars 2014

♥ Naww, så söt du ä ♥

Av jennifer - 2 mars 2014 11:58

Tänkte skriva texten som Thea skicka till mig imorse, kommer bli väldigt långt inlägg,

Detta skrev Thea:

Du är den finaste gulligaste sötaste roligaste snällaste och den bästa personen jag träffat ♥ Du finns alltid för mig när jag har det som svårast ♥ Du är min ängel, jag trodde att änglar bodde i himlen och hade vingar men jag hade fel, dom fanns tydligen på jorden och du är en av dom! ♥♥♥♥

Det känns som om vi har känt varandra hela livet ♥♥♥ Men vi har bara känt varandra i en månad och vi vet redan allt om varandra. Jag älskar dig från månen och tillbaka hur många gånger som helst!! ♥♥♥ Du är min hjärte, min ängel, min älskii, min björn, min ängel och speciellt min bästis!! ♥♥

Jag är världens lyckligaste tjej som har dig!!!! ♥♥♥ Om jag inte hade träffat dig så tror jag att jag hade tagit livet av mig för länge sen! Men du gör mig starkare och får mig att tänka på nåt annat ♥♥

Du tänker alltid på mig ♥ Och du vet att jag alltid tänker på dig! ♥ DU är det bästa dom har hänt mig!!! ♥ Jag älskar dig min Jennifer ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ Hoppas att vi är bästisar hela livet!! Och ingen kan skilja oss åt! ♥ Om vi nån gång skulle bråka då skulle jag försöka lösa det så fort som möjligt! ♥♥♥♥ För jag vill inte bråka eller tjafsa med dig, för jag ÄLSKAR DIG otroligt mycket, det går lixom inte att beskriva hur mycket jag älskar dig♥ En sak ska du veta, du finns i mitt hjärta och det kommer du göra FOREVER ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ Vi ska vara tillsammans för alltid och stötta och älska varandra som bästisar ♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Nu kommer jag skriva en text till henne ♥

Idag är det 2 Mars 2014, då vi firar en månad som bästisar, jag vet att det har bara gått en månad sen vi började prata men ändå, gumman jag tror nog att jag inte skulle kunna klara mitt liv utan dig! När jag pratar med dig vill jag bara gråta glädjetårar som jag alltid gör när du skickar sånna fina dikter till mig, jag älskar verkligen när du skriver dikter till mig så jag börjar gråta. Du måste verkligen få veta en sak, du kommer alltid finnas i mitt hjärta! Thea, min älskii, mitt allt! Thea, om vi bråkar kommer jag dö, för jag klarar inte av att bråa med dig! ♥ Du har världens finaste personlighet, vi vet redan allt om varann, än fast vi bara känt varann i en månad. När du inte skriver med mig börjar jag gråta floder, jag kan verkligen inte leva utan dig, inte ens en sekund. Jag är inget utan dig! ♥ Vi ska alltid stötta varandra vad som än händer!! ♥♥♥♥♥♥♥

 
 
Thea

Thea

2 mars 2014 12:56

Awww älskii!:*:*:*♥♥♥♥♥♥♥♥♥ så söt du eeeee!!

http://^^^

jennifer

2 mars 2014 16:34

Dujaa ♥♥♥♥♥♥

 
Thea✌️✌️

Thea✌️✌️

3 mars 2014 17:21

Neejj du är!!😘❤️

http://❤️❤️❤️❤️

jennifer

8 mars 2014 08:44

Då har du nog fel älskii ♥♥♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jennifer - 1 maj 2014 09:35

Idag är det soligt, och det är första Maj. Idag ska vi inte göra så mycket, ska nog bara ha tråkigt. Imorgon drar vi till Umeå igen, men vi ska inte sova på hotel den här gången, vi ska bara shoppa. Fast vi måstye spara pengar till Stockholm i sommar...

Av jennifer - 30 april 2014 10:59

Det är inte bara för det är valborg ikväll det är en speicell dag, det är så att min bästavän Linnea fyller år idag! Jag gav henne en present förra fredagen, men hon fick den igår, jag trodde presenten skulle komma på fredag men den kom snabbare. Var...

Av jennifer - 29 april 2014 22:25

Idag var det sista dagen för denna vecka att gå i skolan, vissa går imorgon också men vi fick sluta tidigare tror jag. Men iallafall så har vi ett litet lov nu, så vi började lovet med att vara med Matilda våran bästavän, Sandra visste inte om att Ma...

Av jennifer - 21 april 2014 19:14

Över påsk har vi varit hos mormor och morfar, men nu är vi äntligen hemma. Har faktiskt längtat hem. Skolan börjar imorgon också, slutar halv fyra då. Men vi har haft det hur kul som helst med Matilda i tisdag till onsdag. Har shoppat litegrann i hel...

Av jennifer - 17 april 2014 19:54

Imorgon ska vi till mormor och morfar för att fira påsk, vi måste upp tidigt. Eller iallafall jag och Sandra kommer gå upp tidigt. Efter vi är klara ska vi åka, det kommer bli typ där vid elva. Glad påsk på er! ...

Presentation


Hej! Jag heter Jennifer och bloggar om min vardag!!♥
På msp heter jag : Rufus!!!!
The fooo är min idol så ni vet!!!♥

Fråga mig

37 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Musikspelare