missjenni123

Alla inlägg den 10 januari 2014

Av jennifer - 10 januari 2014 18:33

Jag skulle platta håret men det gick väll si sådär. Själv kan man inte platta håret själv. Haha, men jag är seriös. Jag kan verkligen inte platta håret själv. Menmen, jag försökte iallafall o de gick inge bra, kunde bara platta där fram kunde inte platta där bak så jag måste ha hjälp... Haha, men aja. Jag trodde man skulle bränna håret, men som tur va att jag inte gjorde det. 

Av jennifer - 10 januari 2014 17:22

Imorgon så ska jag o Sandra till Matilda. Vi ska va med varann, o vi har längtat så mycket. Vi ska KANSKE bada badtunna ute (Kommer bli iskallt men aja). Vi ska va med henne hela dan o göra nått. Vi ska ksk bada, vi ska troligtvis åka skridskor, anden i glaset. Så det blir nog ingen uppdatering imorgon bara på morgonen om jag hinner.

Av jennifer - 10 januari 2014 17:14

Hejhej, idag på skolan for vi på Norräng o hade Musik o hålltimme eller vad de nu heter. Men vi va med Matilda hela tiden. På håltimmen spelade jag Sandra o Matilda pingis sen körde vi anden i glaset, haha, fast det gick inte så bra så vi ska göra de imorrn hos Matilda. Efter lunch pratade vi om helgen.

 

 

Och idag är det ju Fredag o för oss Foooers är Fredagar #fooofriday. Så vi hashtagga #fridaysareforever på insta. Sen skulle man skriva #fridaysareforever på hela sin arm, jag gjorde det men tog bort det sen för det börja klia hahah. 

Presentation


Hej! Jag heter Jennifer och bloggar om min vardag!!♥
På msp heter jag : Rufus!!!!
The fooo är min idol så ni vet!!!♥

Fråga mig

37 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Musikspelare