missjenni123

Alla inlägg den 8 september 2013

Av jennifer - 8 september 2013 21:10

Jag är en Foooer! 

Lyssnar på The Fooo hela tiden

Kan inte sluta tänka på Felix!

Jag har vare i Stockholm

Jag har en tröja som det står: The Fooo Felix Omar Ogge Oscar♥ Älskar er!!

Jag har haft 18 killar!

Har insta, kik,ask!

Kan inte sluta tänka på Elisa

Hatar skolan-_-

Sitter med mobilen hela dagarna, vrf vet jag faktiskt inte! 

Försöker blogga varje dag

Läser många bloggar

Läser typ alla noveller som finns om The Fooo på insta

Är gaaaaaaalen i The Fooo!

Är kär i Felix Sandman!!♥ 

Har aldrig i hela mitt liv träffat killarna :(

Vill så gärna träffa killarna! Snälla gör min dag i uppfyllelse!

Har vare tsm med ett jävla äckel!

Har över hundra killar på min kik-lista

Singel:(

Har typ 12 bästisar! Men de som betyder mest är: Emma Elisa o Jennifer♥ 

Av jennifer - 8 september 2013 08:48

Hej, asså jag vet inte riktigt vad jag ska rita så jag skriver namn på mina bästisar när jag ritar! Jag har gjort flera teckningar, elr bah 4 stycken teckningar. Som jag skrev Emma, Elisa och The Fooo på! Man ska ju aldrig glömma sina älsklingar ur sikte! Eller hur? Jag älskar dem så jävla mkt att jag vill att de ska komma hit! 

Presentation


Hej! Jag heter Jennifer och bloggar om min vardag!!♥
På msp heter jag : Rufus!!!!
The fooo är min idol så ni vet!!!♥

Fråga mig

37 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Musikspelare