missjenni123

Alla inlägg den 15 september 2013

Av jennifer - 15 september 2013 08:21

Heej, igår efter middan gick jag o Sandra ut och skulle vara på skolgårn, sen kom våran kompis. Vi lekte tagen och sen kollade jag bort mot fotbollsplan och då kom det nårga andra. Jag vart rädd. Hahahaha, ne men jag ville egentligen inte vara där när dom kom. Men sen körde vi dunk o hade kul. Sen när dom skulle hem va vi med nårga andra. Sen skulle vi hem o då.... gick vi in o va inne ett tag sen kom det nån som knacka på dörren! Så vi sprang ut o kolla vilka de va o då såg jag o Sandra tre stycken springa upp för backen. Så vi sprang ut o kolla så att dem inte skulle knacka på igen. Sen kikade jag med en. Sen kom dom tillbaka, vi var ute o spionera på dem. Sandra kollade om dem kom o de gjorde dom, sen när nån gick ner för trappen sprang vi o jaga dem! Hehe, sen gick dom hem o sen gick vi efter dom ett tag. Haha, haft en riktigt kul kväll igår! Puss

Presentation


Hej! Jag heter Jennifer och bloggar om min vardag!!♥
På msp heter jag : Rufus!!!!
The fooo är min idol så ni vet!!!♥

Fråga mig

37 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Musikspelare