missjenni123

Alla inlägg den 8 april 2013

Av jennifer - 8 april 2013 21:18

tjabba, det blir inga fler inlägg efter detta i dag. för jag är trött att blogga just nu. men imorrn kommer flera inlägg! för jag o sandra ska vara med linnea. men idag när jag skulle gå in på msp  var det ngn som hade gått in på min gubbe azzå mimmi1620 har varit med adina ikväll. tittar på husräddarna. jag kommer att sova snart om inte jag klarar mej tills husräddarna är slut, mst tyvärr sluta blogga för idag!

ses i morrn, kommer blogga typ efter linnea har gått hem lite och senare på kvällen, slutar azzå 15:30 imorrn.

älskar er!


Av jennifer - 8 april 2013 17:00

tjabba! jag spelar ju msp det går bara bra för mej på msp, men det är en sak att nästan alla i chatt rummen mobbar mej. för jag ser konstig ut, ingen kille  KOMENTERA OM DU HAR MSP OCH KAN HJÄLPA MEJ SKAFFA EN KILLE PÅ MSP! DET SKULLE BETYDA JÄTTE MYCKET FÖR MEJ, HADE NYSS EN KILLE OCH HAN SA: JAG GÖR ALU PÅ DIREKTEN!

TROR IAF ATT DET ÄR NGN SOM GILLAR MEJ PÅ SKOLAN IAF! nu ska jag försöka hitta en kille!!!

ses babes!

Av jennifer - 8 april 2013 16:30

tjabba! idag var vi på norräng, kl 10:00 skulle jag och kolla ögonen och det gick super bra! ikväll ska vi vara med adina, ringa min kille. kolla om han gillar mej nu. men annars har det bara varit en jävligt bra dag för mej iaf, om nu killen min gillar mej och vill ha tillbaka mej då jävlar blir det andra bullar för mej. om du läser detta inlägg komentera gärna inlägget för jag är sugen på att svara på era komentarer!!!!!!!♥ nu till min sötaste, snyggaste, snällaste kille: oim du läser min blogg älskling, om du nu vill va tsm igen, men iaf så älskar jag dej lika mycket som du älskar mej! du finns alltid i mitt ♥. om dugör sut blir jag ledsen och då kommer jag va ledsen i hela mitt liv, så jag vill inte att du ska göra slut igen, om du nu vill va tsm igen.

Presentation


Hej! Jag heter Jennifer och bloggar om min vardag!!♥
På msp heter jag : Rufus!!!!
The fooo är min idol så ni vet!!!♥

Fråga mig

37 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Musikspelare