missjenni123

Alla inlägg den 21 april 2013

Av jennifer - 21 april 2013 20:49

taggar inför imorron. ska snart sovis. är såå spänd inför imorron för jag täänkte göra en kattmössa till mitt gosedjur, så jag hoppas att jag blir nöjd med mössan! och så en till sak jag vill bara adoptera matilda för hon är så söt. matilda om du läser detta så vet du att jag finns för dej hela livet!! älskar dejj så jävla mkt!!! nästa vecka ska hon få sova över hos oss.

Av jennifer - 21 april 2013 20:38

har haft en super rolig kväll tsm med hannes.kom hem aldelles nyss. taggar in för imorrn!! ska ta med mej mitt gosiga gosedjur till slöjden imorrn. Spelar msp en liten stund!!♥ i ♥ msp.

Av jennifer - 21 april 2013 15:05

hejj, jag duschade nyss. så nu är jag fräch tills ikväll. tittar på zack och cody nu. sandris ska sova i mitt rum inatt. kommer bli en lyckad kväll. sandris gästbloggade nyss men jag råkade logga ut och sen försvann det så hon kommer få gästblogga ikväll efter vi har varit hos mammas kompis! baii!♥











Av jennifer - 21 april 2013 14:47

HEJ IKVÄLL SKA VI TILL EN KOMPIS! DET KOMMER BLI KUL! JAG SKA DUSHA MEN JAG SKA BARA GÖRA DEN HÄR INLÄGGET! I TWILIGHT HON DEN DÄR LILLA LILLA BÄLLA DEN SOM LÄSER OM DET E ROLIGT SKRIV EN MEDELA DÅÅÅ? BELLA FICK SITT BARN OCH BARNET VAR BLODIG MEN NU ÄR DET SLUT! MEN JAG SKA DUSHA NU DET KOMMER GÅ SNAPT! OCH BELLAS PV SA KOM TILLBAKA TILL MIG ÄLSKLING HEJ DÅ JAG SKA DUSHa JAG ÄLSKAR ATT DUSHA VI SYNS MINA ÄLSKADE ER!!!!

VI SYNS PUSS PUSS 

Av jennifer - 21 april 2013 10:48

hej, jag tänkte ha en frågestund. så komentera vad ni vill veta om mej. så svarar jag så fort jag kan!!! baii

Av jennifer - 21 april 2013 10:12

Gå in på dessa bloggar: 

svensson-emelie.bloggplatsen.se

missfashion-.bloggplatsen.se

kissies.se

fokis.se

missevelin.bloggplatsen.se

misssandris.bloggplatsen.se


har inga fler idÈer på bloggar just nu! baii

 den översta är bara bäst


Presentation


Hej! Jag heter Jennifer och bloggar om min vardag!!♥
På msp heter jag : Rufus!!!!
The fooo är min idol så ni vet!!!♥

Fråga mig

37 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Musikspelare