missjenni123

Alla inlägg den 3 juli 2013

Ont

Av jennifer - 3 juli 2013 22:25

Ska lägga av mej datorn för idag. Får skit ont i huvudet när jag sitter för länge vid datan. Ska bli bättre på att sluta vara på datorn hela dagarna framöver! Ses imorgon! Godnatt säger jag oxå♥

Av jennifer - 3 juli 2013 21:46

Haaj, just nu kollar jag på Allsång på skansen. Får snart ont i huvudet för jag har typ suttit vid datorn hela dan så. Ska snart avsluta och gå ifrån datorn tror jag! Men om jag gör de så ses vi imorgon! Kommer ett inlägg om jag ska gå bort ifrån datorn och ses i morgon istället. Vi ses då! bye♥

Av jennifer - 3 juli 2013 13:34

Haaj, jag sa ju i förra inlägget att vi har varit med Linnea. Men ni vet ju inte vad vi gjorde så jag tänkte berätta det nu. Hon kom ungefär halv elva. Vi tänkte lite på vad vi skulle göra. Sen kom jag på att vi kunde baka chokladbollar. Eller Sandra och jag tänkte att vi kunde göra det efter hon hade ringt. Så vi tänkte sen tänkte vi att vi kunde baka chokladbollar. Så vi gjorde det, sen när vi var klar så sa Sandra och Linnea att jag skulle plocka undan allt. Sen gjorde jag de och sen sa Linnea och Sandra att dom skulle ta tid på hur fort jag plockade undan på 4 minuter. Sen när det hade gått 4 minuter satt dem på minuter igen (minns inte hur många minuter) Och dem hållde på jätte länge. Sen skulle linnea hem. För hon skulle till stugan och vara där till nästa vecka. Ps: jag fick torka diskbänken, torka bordet, tvätta golvet mm. Vi ses senare! Bye♥

Av jennifer - 3 juli 2013 13:03

Haaj, förrut idag var vi med Linnea. Hon skulle prova att låsa upp min mobil. Jag har mönster som man måste kunna. Hon försökte men det gick inte. Så  det blev nått konstigt på mobilen. Så nu kan jag inte ta mej in på mobilen. Det gör inget för vi ska till mammas bästavän sen ikväll. Så hon kommer att fixa det. Bloggar mer lite senare! Bye!♥

Presentation


Hej! Jag heter Jennifer och bloggar om min vardag!!♥
På msp heter jag : Rufus!!!!
The fooo är min idol så ni vet!!!♥

Fråga mig

37 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Musikspelare