missjenni123

Alla inlägg den 23 juli 2013

Av jennifer - 23 juli 2013 19:43

Idag har det varit stan igen, vi var ju på stan. Och då var det utställning med massa eper. Vi kollade först på det och sedan gick vi upp för att kolla på mopedrace. Sen skulle en kille  köra cross och hoppa upp i luften och göra volter! Jävligt coolt!!!! Men iaf före det gick vi upp och satte oss på bibblan, lånade en bok som heter: Ingen vanlig sommar. Sen for vi hem och solade på gårn, blev brun oxå! Senare kom mamma och pappa hem för de hade varit och handlat och varit hos farmor ett tag. Efter middan gick jag och Sandra ut och solade, sen efter det for vi på loppis! Ska få fotbad nu så vi ses senare! Bye!♥

Av jennifer - 23 juli 2013 11:32

Jag sitter på altan och solar. Jag bloggar från mobilen. Men idag ska vi kolla på epatracktor på stan idag. Så vi ska tvätts oss för mammma och pappa kommer snart. Dom är på mammas jobb, vet inte vrf. Det är skit varmt väder idag! Som tur e art man får sola så man blir brun. Jag hoppas att ni får en bra dag, för det kommer jag att få! Håller på att svettas ihäl. Men man ska inte klaga. Men vi ses senare! Pööss! Bye

Presentation


Hej! Jag heter Jennifer och bloggar om min vardag!!♥
På msp heter jag : Rufus!!!!
The fooo är min idol så ni vet!!!♥

Fråga mig

37 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Musikspelare