missjenni123

Alla inlägg den 13 augusti 2013

Av jennifer - 13 augusti 2013 21:45

Ikväll var vi med nåra killar, det var kul. Men sen när alla for hem stanna jag o Sandra kvar o det var nåra kvar. Sen frågade dem om vi ville föla med dem till Jysk. Jag ville inte men Sandra ville, så vi for dit. Jag satt på pakethållarn på vägen dit men när vi skulle hem kollade vi in i en lastbil. Och det satt en gubbe där!!! Så vi blev rädda och sprang där ifrån men inte jag och Sandra för vi gick ju. Sen drog dem utan oss! Så nu är jag arg för dom gjorde så! Jävla taskigt asså. Men vi ses senare! Bye♥

Av jennifer - 13 augusti 2013 16:48

Idag var vi ju med Ylva och då var vi ute och när vi gick runt kvarteret så börja nån fråga mej massa saker på ask så vi blev SKIT rädd. Sen när Ylva skulle hem så sa Ylva att det var en kompis till oss som hade skickat frågorna till mej! Asså jag fattar inte att hon gör oss så rädda! Ska dra på skolgårn nu, Bye

Av jennifer - 13 augusti 2013 12:36

Idag tänker vi vara med Ylva (kompis) Så hon kommer efter hon har ätit klart! Vi vet inte vad vi kommer att göra men vi hittar väll på ngt... Men det spöregnar här  Jag ska inte skryta men det spöregnar jävligt mycket! Men vi ska iaf vara inne och sen när det slutar ska vi nog ut.. Om det slutar nån gång! Aja... Bye

Presentation


Hej! Jag heter Jennifer och bloggar om min vardag!!♥
På msp heter jag : Rufus!!!!
The fooo är min idol så ni vet!!!♥

Fråga mig

37 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Musikspelare