missjenni123

Alla inlägg den 25 augusti 2013

Av jennifer - 25 augusti 2013 09:10

Igår hände det många saker, jag och Sandra var på skolgårn ett tag själv. Sen kom en kille o körde upp på drossbanan, senare kom två tjejer o fråga om vi kunde va med varann. Sen kom en till tjej. Hahha. Men sen kom stycken  det några stycken till. Så vi var på skolan o lekte tjuv o polis ända till typ 20:30. Sen var vi på skolan o pratade i grupper, tjejsnack o killsnack typ. Efter det jagade killarna oss. Sen skulle nån hem o då gick vi till skolan igen o sen släcktes alla lampor på skolgårn..... Bye

Av jennifer - 25 augusti 2013 09:02

Idag ska vi städa rummet och sen gå ut på skolan ikväll elr efter städningen, och idag kommer min söta pojkvän hem från crossläger. Han har vare där över helgen. Men idag kommer han iaf hem och jag är glad över att han kommer hem idag för då får jag kika med hnm ikväll! Ska ju städa rummet innan vi går till skolan ikväll, så jag mst verkligen städa skrivbordet!!! Sitter o lyssnar på killarna på spotify. Har saknat min babe jätte mkt över helgen så det blir kul att få kika med hnm igen. Men vi ses i andra inlägget som jag tänker skriva om igår. Bye

Presentation


Hej! Jag heter Jennifer och bloggar om min vardag!!♥
På msp heter jag : Rufus!!!!
The fooo är min idol så ni vet!!!♥

Fråga mig

37 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Musikspelare