missjenni123

Alla inlägg under januari 2014

Av jennifer - 10 januari 2014 17:22

Imorgon så ska jag o Sandra till Matilda. Vi ska va med varann, o vi har längtat så mycket. Vi ska KANSKE bada badtunna ute (Kommer bli iskallt men aja). Vi ska va med henne hela dan o göra nått. Vi ska ksk bada, vi ska troligtvis åka skridskor, anden i glaset. Så det blir nog ingen uppdatering imorgon bara på morgonen om jag hinner.

Av jennifer - 10 januari 2014 17:14

Hejhej, idag på skolan for vi på Norräng o hade Musik o hålltimme eller vad de nu heter. Men vi va med Matilda hela tiden. På håltimmen spelade jag Sandra o Matilda pingis sen körde vi anden i glaset, haha, fast det gick inte så bra så vi ska göra de imorrn hos Matilda. Efter lunch pratade vi om helgen.

 

 

Och idag är det ju Fredag o för oss Foooers är Fredagar #fooofriday. Så vi hashtagga #fridaysareforever på insta. Sen skulle man skriva #fridaysareforever på hela sin arm, jag gjorde det men tog bort det sen för det börja klia hahah. 

Av jennifer - 7 januari 2014 14:12

Hejhej, jag sov till tjugo i elva idag, för vi är hemma själv. Så vi åt inte nå frukost för pappa kom vid halv tolv för att göra mat. Efter maten så skypade jag o Sandra med Matilda. Vi ska va med Matilda i helgen tror ja. Men imorgon så är det skola. Nu när det är sista dan på jullovet så kan man ta det lungt. 

Av jennifer - 6 januari 2014 16:35

Hejhej, jag o min bästavän o Sandra va uppe hela natten inatt. Vi kunde absolut inte sova för vi va så pigga. Så vi satt uppe o kolla på film haha. Vi va uppe till 05.00 o sen somnade vi, för vi inte skulle va trötta på dagen men just nu är man ändå lite trött haha. Men idag så har vi varit ute, gjort videos, o varit med vår killkompis. Sen klockan 15:00 skulle min bästis hem. På Onsdag så har jag skola o det kommer bli så kul att träffa kompisarna igen. Men vi hörs, håller på att vänta på att min kompis ska göra klart sin video! 

Av jennifer - 1 januari 2014 12:00

2013 har varit ett fantastiskt år, först blev jag en Foooer i Maj/April, fått kontakt med Foooers medmera. Jag har vare med om jätte roliga saker 2013. Men de bästa va nog att jag blev en Foooer o fått kontakt med många Foooers. Jag blev en Foooer när killarna va med på sommarlov, jag satt o undrade vilka dem var o sen såg jag 4 boys, jag blev kär direkt jag såg dem. Men iaf, jag har vare med om jätte mkt! Vi ses

Av jennifer - 1 januari 2014 11:31

Hejhej, jag har inte bloggat sen julafton. Men nu ska jag börja igen. Ja, igår var det ju nyårsafton o då gick vi ut vid tolvslaget hehe. Jag är lite rädd för fyverkerier, men jag klarade ändå att stå där ute på gårn. Vi var typ uppe till 02:00 typ. Tiden går så sjukt fort, o snart har jag vare en Foooer i ett år♥ Detta år kommer jag aldrig glömma♥ Sen idag så kommer våra kusiner. Jag sitter o lyssnar på The Fooo. 

 

Jag har verkligen fått lära känna tusentals Foooer. Jag o tre andra Foooers har fått väldigt bra kontakt. Ja, men då ses vi

Presentation


Hej! Jag heter Jennifer och bloggar om min vardag!!♥
På msp heter jag : Rufus!!!!
The fooo är min idol så ni vet!!!♥

Fråga mig

37 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Musikspelare