missjenni123

Alla inlägg under februari 2013

Av jennifer - 5 februari 2013 16:28

Hej, jag kan tyvärr inte  visa er min outfit.





Outfiten idag:


Svart tröja( Ihålig)

Färgade leggins

Gula sockar

Av jennifer - 5 februari 2013 16:08

Hej, idag på bilden gjorde vi ett alla ♥ dag kort till den man är kär i. Jag är kär i en jätte söt kille på skolan. Nyss har jag loggat in på msp för att chatta med min sötizz.


ses senare!


Av jennifer - 4 februari 2013 18:39

Heej, idag var det fuif gympa. Och efter det så for jag hem och loggade in på msp för att chatta med Adina och Min kille. Men nyss har jag ringt Adina. Och hon kommer med sina småsyskon. Vi ska gå ut med Monito.



Ses efter Adina!!!


Av jennifer - 3 februari 2013 10:21

Heej, i natt drömde jag om twilight. Och dom var  här hos oss. Mamma å pappa låg och sov. Medans jag å Sandra var ute och sprang. Vi sprang till cyklarna och Sandra hade tagit med sig hjälmen. Och jag hade inte tagit med mej den. Så jag sprang snabbt in för att hämta hjälmen. Sen sprang jag ut. Och for upp på cyklarna for vi upp på skolan för att dom inte skulle kunna ta oss. Men dom kände lukten utav oss. Och dom tog oss till deras hus. Men Edward var snäll och Bella. Och sen blev Vi med i deras familj och vi blev bitna av Edward För vi skulle vara med i deras familj.

Av jennifer - 2 februari 2013 17:47

Heej igen! Idag for mamma och pappa på pmu. Dom köpte kläder till jag och Sandra.Jag kommer att ha en tröja som dem köpte tll mej. Och den är svart o ch i hålig. Just nu har jag på mej den. Jag har altid velat ha en sån tröja. Och mamma och pappa visste int att jag ville ha den här tröjan. Dem som läser denna blogg hoppas jag att det är nån i min klass. För den får ni se på måndag!!!!



ses senare. Melodifestivalen börjar!!!!!!!!!!♥

Presentation


Hej! Jag heter Jennifer och bloggar om min vardag!!♥
På msp heter jag : Rufus!!!!
The fooo är min idol så ni vet!!!♥

Fråga mig

37 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Musikspelare