missjenni123

Alla inlägg under februari 2013

Av jennifer - 13 februari 2013 07:20

Hej, idag så har jag på mej leopard leggings, aprikost linne köpt i stockholm, svart ihålig tröja. med halsband och ett armband som också är köpt i stockholm.  

Av jennifer - 12 februari 2013 20:33

Heej, imorrn ska vi till matilda igen. det kommer bli skiit skoj. men det är en sak som jag måste berätta för er. sandra har bad imorrn och då ska matilda också ha det så jag kan inte leka med dem på första rasten:(

just nu sitter jag här och bloggar och spelar msp och chattar med matilda. sandra sitter bredvid mej och skriver saga på datan:)
jag fick gamla pengar utav pappa och dem var snygga.

mamma och pappa sitter och kollar på bygglov.

jag kommer nog inte att blogga alla dagar. för jag har läxor att göra och så har jagf inte tid ibland.

men jag vill inte sluta att blogga men det är det att jag har inte tid.

på skolan så var det bild och då gjorde vi ett alla hjärtans dag kort till den man tycker om.

imorrn har vi tråkiga matte:(

salvi och sälis är mina två bästa gossedjur.

sälis är gosig.

salvi är busig alltid gömmer sej när det kommer någon.

dem är mina sötnosar.:)

hejdå!:)♥

Av jennifer - 10 februari 2013 09:57

Heej, igår kväll så var det melodifestivalen. Jag tyckte Anton Ewald och tone damli och erik segerstedt och sean banan var bääst. begging sjung anton och hello goodbye sjung tone och erik och sean banan sjung copacabanana.


ses


Av jennifer - 9 februari 2013 18:04

Heej, har nyss varit med Adina på nallebjörnens lekland. Vi ska fara dit mer gånger. Vi lekte tagen och blev jätte svettig. Så när jag kom hem så duschade jag innan maten. Just nu sitter jag här och bloggar tillsammans med Salvi. ( gosedjur) och spelar msp. Men  imorrn ska vi vara med Adina i skogen. Det var det jag ville säga om min dag!




Ses senare!

Av jennifer - 7 februari 2013 20:18

Hej, nyss gjorde jag om bloggen till olika färger. Hoppas ni gillar det Jag gör det iaf. Det blev lite konstigt men ändå. VI HaR NYSS VARIT MED ADINA. just nu sitter jag och sandra vid köksbordet och fikar kvällsfika. imorrn ska vi upp klockan halv 6 för att vi ska hinna göra oss iordning innan vi ska till adina. vi ska till norräng och sen ska vi vara på skolan sen till adina och hjälpa henne packa och sen fara till monito och sen till dollar med monito. jag läängtar!!!!! JAG BLEV LEDSEN ÖVER EN SAK SOM JAG INTE FÅR SÄGA FÖR DET HANDLAR OM FAMILJEN. SKA SNART DUSCHA SENARE SKA JAG BLOGGA KANSKE MEN IAF MSP. KOMMER NOG ATT INTE BLOGGA IMORRN KANSKE PÅ MORGONEN MEN INTE ANNARS. MEN JAG BLOGGAR PÅ LÖRDAG NÄR HON KANSKE HAR FARIT ELLER SÅ ÄR HON MED MEJ!!!

Av jennifer - 7 februari 2013 06:06

Hej, idag är det skola igen. Och näst sista skoldan för denna vecka. Imorrn ska Adina sova hos oss. Vi kommer ha skiit kul. Vi ska fara på stan, se många filmer, vara uppe hur länge som det bara gå. Idag ska jag gå till Adina klockan 7:45. Sandra ska gå med Nina. Vi har skridskor idag!!!!!!

Av jennifer - 6 februari 2013 19:02

Jag är kär i en jätte söt kille i klassen.

Jag gillar messmör.

Eric saade är min idol.

Jag har varit ihop med en kille som går i 2:an men det var länge sen.

Jag tycker inte om att bråka med vänner.

Jag gillar inte blodpudding och blodkorv o blodpalt.

Jag gillar pannkaka och palt.

Jag ser på misslisibell på youtube om jag har tråkigt.

Jag älskar mina vänner.

Jag hatar matte!

Av jennifer - 5 februari 2013 20:15

Hej, jag kollade just på min blogg hur många som har varit inne på min blogg.Och det var 52 stycken olika datorer har varit inne på min blogg. Asså min blogg kommer att bli populär.Snälla kolla på min blogg mera. Så den blir mer populär. Jag vill gärna att ni kollar på den varje dag. Men jag tvinga er ju inte. Och jag vill att ni ska kommentera mer på min blogg.För det är inge roligt att logga in på min blogg och så ser jag att det är ingen som har kommentera. Såå snälla nån gör det är ni snälla.

Presentation


Hej! Jag heter Jennifer och bloggar om min vardag!!♥
På msp heter jag : Rufus!!!!
The fooo är min idol så ni vet!!!♥

Fråga mig

37 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Musikspelare