missjenni123

Alla inlägg under februari 2013

Av jennifer - 18 februari 2013 21:39

Hej! Jag ska prata norska med min kompis o Sandra i morrn. Jag kan säga några ord. Jeg elsker deg. Jeg er sluten. Hva liker du? Jag kan fler men orkar nt berätta det. Men nu är jag trött. Sov gott!<3

Av jennifer - 18 februari 2013 05:41

Hej, idag ska jag på Norräng. På Norräng ska jag göra kartong huset med Adina. I helgen har Sandra haft namnsdag. Och igår var vi med Linnea. Vi lekte skola inne hos henne och vi var ute på våran gård. Jag ska kliva upp nu för jag sa på skkolan. Helgen har varit rolig. Men jag minns int vavi gjorde i helgen. Men nästa helg på Lördag ska jag pappa och Sandrs på Nallebjörnens lkland. På Söndag är cjuden på Vikors kalas. Det går lite dåligt att skriva inlägg på mobilen. Men nu ska jag gå upp iaf. Ses Baii.

Av jennifer - 17 februari 2013 20:32

Hej, idag på msp så var Felix inne. Då tänkte jag fråga han om vi skulle gifta oss. Han sa ja, och då var jag glad. Så nu är vi gifta. Jag älskar han forever. (Orka inte skriva forever på svenska) vi kommer vara tsm forever. Judt nu tänker jag på han och undrar om han tänker på mej lika mycket som jag.

Msp

Av jennifer - 17 februari 2013 17:43

Hej, just nu sitter jag uppe på mitt rum och spelar msp. medans tittar jag på misslisibell. och tänker vad

ktten ska heta. jag har duschat och fikat kvällsfika. nu ska jag se så ska det låta och senare spårlöst!



men vi ses väll! baii

Av jennifer - 17 februari 2013 10:16

Heej, idag ska jag och sandra vara med linnea. vi kommer att leka skola tro jag. men iaf så tänkte jag berätta att jag vill att ni ska kolla mer på min blogg. för i morse när jag kolade hur många som var inne var det ingen. Idag ska vi fara till farmor först och sen leka med linnea. pappa såg en meteoirit igår kväll.

Av jennifer - 15 februari 2013 18:58

Heej, mamma och pappa sa att vi skulle få en katt, så nu är jag jätte glad att vi ska få en katt. jag längar tills vi ska få en katt. katten ska heta salvi elr pepsi elt ngt annat. vi ska få katten i sommar.

Av jennifer - 15 februari 2013 18:58

Heej, mamma och pappa sa att vi skulle få en katt, så nu är jag jätte glad att vi ska få en katt. jag längar tills vi ska få en katt. katten ska heta salvi elr pepsi elt ngt annat. vi ska få katten i sommar.

Av jennifer - 14 februari 2013 06:59

Heej! idag är det alla ♥ dag. och jag har gjort ett kort till min dröm kille men han har inte varit så snäll mot mej den här veckan. så jag ska ge en annan. som jag tycker är snäll. men han är så snygg tycker jag.

Men det är en sak som jag måste berätta. idag har vi skidor och vi har inte några skidor. vi ska få en




katt!

Presentation


Hej! Jag heter Jennifer och bloggar om min vardag!!♥
På msp heter jag : Rufus!!!!
The fooo är min idol så ni vet!!!♥

Fråga mig

37 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Musikspelare