missjenni123

Alla inlägg under januari 2013

Av jennifer - 22 januari 2013 16:12

Hej, idag var jag på skolan och lekte en lek på rasterna. Och jag, Sandra, My, Matilda, Emelie, Måns och Nina var med i leken. Och när vi skulle gå hem så kom Nina  och frågade om hon kunde gå med oss hem. Och hon fick det. Men inte att hos skulle följa oss hem men hon gick med oss. Och då frågade jag om vi kunde vara med henne ikväll. Och hon ville det och då frågade jag om hennes telefonnymmer.  Och då sa hon det. och nu ska vi vara med henne efter maten. Det kommer bli jätte roligt. Det var det jag ville säga.


ses senare mina älskade läsare!

Av jennifer - 21 januari 2013 17:07

Hej, jag ska nog inte blogga så mycket idag för jag har inte riktigt tid. Men lite bloggning ska det bli men inte så mycket. så ni bara veet!


ses nog senare!

Av jennifer - 21 januari 2013 16:15

Hej, idag var det inge roligt att prata med fröken hela dan. För vi hade bråkat eller jag vet inte vad vi gjorde. Men vi  är i alla fall en ny bff.  Hon heter Matilda. Och hon är den bästa bästisen på hela skolan. Hon är 11år som jag. Och hon går i samma klass som jag. Min förra bff sa att jag skulle glömma bort min Bästa bff som jag har haft. Men jag ska aldrig glömma henne!


ses senare mina läsare!♥

Av jennifer - 21 januari 2013 07:30

Hej, just nu sitter jag och spelar msp och bloggar medans. Och jag vill bara säga att vi ska på Norräng idag och ha slöjd. Jag håller på att göra  en metall skål på träslöjden. ingenting på textilslöjden. Efter skolan ska jag ha gympa med några kompisar. Det kommer bli jätte roligt!♥

Av jennifer - 20 januari 2013 20:22

Hej, jag duschade för ett tag sen. Och då tänkte jag att det var sköönt att bli ren och fräsch tills imorrn. För imorrn är deet en ny skoldag som gäller. Jag tänkte berätta lite om min dag. Idag så skulle vi igentligen vara med Adina i slalombacken. Men det blev inte så så då sms:ade jag henne. Och sa att vi inte ville fara dit. Och sen for vi till Camilla(Mammas bästa vän)  och fickade, spelade bass juniour med pappa. sen for vi hem och skulle vara med Adina efter maten. Men det blev inte så. För hon åt middag sent. Ska se så ska det låta nu.


Ses senare mina älskade läsare!♥  

Av jennifer - 20 januari 2013 17:26

  Hej, jag har nyss gjort läxan i svenskan. Och vi ska ju som sagt till sundsvall i sommar med klassen. Och vi hade önskelista till sundsvall i svenskan. Så då skrev jag om lite saker. Och vi ska bo på hotell!!!!! Det är första gången jag och Sandra har bott på hotell. Pappa ska också med. Jag längtar såå mycket! Om ni undrar vilken dag vi ska dit så säger jag det. Vi ska dit den 5-7 juni!   


ses senare!

Av jennifer - 20 januari 2013 10:42

Hej, jag blev ingen film i går kväll. För när jag skulle just gå i säng. Men idag tror jag att det blir nästa helg jag ska se på film. För idag ska jag och Sandra vara med en kompis islalombacken. Jag längtar såå mycket!♥ Och jag läser EMMY som jag fick utav Girl:it. Jag vart jätte glad när jag fick den boken. Och igår var vi med min bff hon är den snällaste bff man kan ha. Hon jköpte en Nivea creme på dollar och hon hade redan en sån så då fick jag den i stället. Jag är glad över att hon finns i mitt hjärta.  


ses senare för jag ska vara inne på msp ett litet tag till.!♥

Av jennifer - 20 januari 2013 09:25

Hej, jag och min riktiga kille har gjort slut.  Jag vet inte varför men han gjorde slut i alla fall. Jag älskar honom ändå men han gör inte det. Han heter Fredrik. Han ser ut som Eric saade tycker jag i alla fall.Han är min ända chans!!!!!!!!!!!!!!


Ses senare!

Presentation


Hej! Jag heter Jennifer och bloggar om min vardag!!♥
På msp heter jag : Rufus!!!!
The fooo är min idol så ni vet!!!♥

Fråga mig

37 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<<
Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Musikspelare