missjenni123

Alla inlägg under januari 2013

Av jennifer - 19 januari 2013 22:52

Hej, jag hade tänkt att se på film nu. Men först tänkte jag bara blogga lite till och jag ska nog blogga mer lite senare om jag inte ska gå i säng då. Puss på er♥

ses senare!

Av jennifer - 19 januari 2013 21:21

Hej, min kille på msp heter harry på riktigt. Och han är såå Jäkligt snygg ska ni bara veeta! Jag älskar han på riktigt också. Och Jag tänker på han dag och natt! Jag vill att vi ska älska varan hela livet!Du är min hela livet vet du det min babe!♥ 


Ses babe på msp !

Av jennifer - 19 januari 2013 18:14

Tjenare, imorrn ska jag och min kompis Adina och Sandra åka till slalom backen och åka skärtlapp!Det kommer bli jätte skoj. Idag fick vi halebop och Adina har halebop. Så jag håller på att sms:a henne nu men hon svarar inte nu men hon kanske äter. Man vet ju aldrig. Men ialla fall har min bff varit hos oss i dag och det var skoj. Och jag blev sminkad av min bff. Hon heter Joanna. Vi har en blogg tsm! Den heter så här: www.joanna123.123minsida.se vi ska dit om det inte blir kallt!


Av jennifer - 19 januari 2013 16:27

Hej, jag gillar att kolla på youtube. För om jag har tråkigt så lyssnar jag på musik på youtube elr blogga! Jag köpte godis och smink och halstablleter! Men nu ska jag kolla på Sandras blogg. Om ni vill kolla hennes blogg så skriver jag det nu


www.misssandris.bloggplatsen.se

Av jennifer - 19 januari 2013 10:23

:ej, jag har en sminknings bok som jag skriver vilken sminkning jag ska ha på dagarna. Jag har en vardags sminknig på mig nu. Så ni vet! Jag kommer ha en skit kul dag idag med min bff! Sandra sitter och spelar xbox i mammas och pappas rum. Och jag sitter i mitt rum och bloggar! Det snörar hos oss. och det är bara -1 grader här hemma! Och det är 16  grader varmt inne i mitt rum. Men jag fryser ändå fast det är + 16 grader. Men i alla fall vaknade jag  09:00 idag.Jag har filmer som jag ska se ikväll tror jag! Men vi får se. Ha en trevlig helg!


ses senare!

Av jennifer - 18 januari 2013 23:26

Hej, nu är det snart helg och jag ska gå och lägga mig snart. Men jag tänkte först blogga lite! I morrn kommer vår bff hit och vi ska fara på stan och frasses!


ses imorrn!

Av jennifer - 18 januari 2013 19:43

Hej, nu ska jag och Sandra göra kartong hus som petshopsarna ska bo i. Men vi har nyss blivit klar men jag skulle typ skriva detta inlägg före vi gjorde huset men jag glömde bort det helt och hållet. Sandra håller på att dammsuga sina fötter! Haha! Men nu ska jag blogga lite till och sen ska jag låsas göra en video fast det är en spegel jag pratar med!


ses senare  kanske  lite senare! 

Av jennifer - 18 januari 2013 16:26

Hej, jag har gjort en hair totorial och  det blev fiint. Men sen så visade jag lite kläder och mitt rum och sånt! Men efter pappa har tvättat klart hos farmor så ska vi till mamma och hämta henne och sen ska vi till frasses! LÄNGTAR SKIIT MYCKET TILLS IMORRON!!!

ses senare!

Presentation


Hej! Jag heter Jennifer och bloggar om min vardag!!♥
På msp heter jag : Rufus!!!!
The fooo är min idol så ni vet!!!♥

Fråga mig

37 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<<
Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Musikspelare