missjenni123

Alla inlägg under januari 2013

Av jennifer - 18 januari 2013 15:03

Hej, när vi skulle till skolan idag så skulle vi ju fara till Norräng. Och jag hade idrott först. Och då kastade en kompis en boll på mig så jag fick ont i ögat och blödde näsblod! Men nu har det gott över. Och sen var det en rolig dag på skolan! Men sen när jag gick hem med Sandra så började hon blöda näsblod! Väldigt konstigt! Jag äter godis nu. Och jag längtar skit mycket tills i morrn! För då ska min bff vara med oss! Ska bli skit kul!

Av jennifer - 18 januari 2013 07:27

Hej,  nyss har jag snabb sminkat mig och ska till skolan snart om 5 minuter såå ni veet!


Men ikväll ska jag vara hemma och blogga och mysa med familjen! Ses dåå♥

Av jennifer - 18 januari 2013 07:22

God morgon på er! jag frös när jag gick upp. Så nu har jag på mig flecejacka för jag fryser såå sjukt mycket. Jag kommer att bli en isstaty idag på rasterna! Jag hoppas att det inte är 27 grader kallt i dag hos er! ska blogga lite till och sen till skolan! 


ses♥

Av jennifer - 17 januari 2013 20:00

Hej, just nu är det 27,8 minus ute. Jag har varit med Adina i kväll och vi var inne. För om det är 27 grader kallt ute såå vill man ju i inte vara ute i kyllan! När jag gick hem så frös mina öron och ögonfransarna blev alldeles vita. Nu bloggar jag och snart ska jag duscha. I morron ska vi på norräng och ha idrott och musik. Och sen är det äntligen helg!  Och i helgen ska min bff vara med oss. Det var det jag ville säga men jag tittar på världens roligaste klipp!  Och det är jäätte roligt ska ni veta! Nu är det 28 grader kallt.  Jag ska sminka mig  i morron såå ni bara veet!



Ses i morron. herrå!

Av jennifer - 17 januari 2013 16:51

Hej bloggen, nu ska jag berätta om min bff! Hon är den snällaste bff som jag har haft. Förra  bff var snäll men inte den snällaste bff. Tyvärr kan jag inte skriva hennes namn men Jag älskar henne!!! Att hon är min  bff!!!!!!!!!!!!!!! I♥ MY BFF!

Av jennifer - 17 januari 2013 16:46

Hej igen! Jag ska nu berätta att jag kommer att ha en suuper rolig helg med min bff.Vi ska på frasses och dollar store! Hoppas att hon kan sova över!♥ Ja har en bakrund på datan som det står: I ♥ MY BFF! Jag hoppas att ni också ska ha en bra helg! puss på er♥

Av jennifer - 16 januari 2013 20:54

Hej igen!  Jag är jätte trött. För jag gick och la mig igår kl halv elva! Så nu måste jag lägga mig. I morron ska vi ha elevens val på skolan. Idag kom skolsköterskan till oss och berättade att vi ska få sprutan den 17/4. Och det blev jag glad över. Och 6:an ska ta den om en månad! Roligt för dem. Men jag mååste Tyvärr sluta för jag är jäätte trött. Så vi ses väll! Föresten ska jag ha rester i morron på elevens val och jag har inte ens valt det. Jag gillar elevens val men inte om jag inte har valt det ämnet. Men vi ses nog!Baii!♥

Av jennifer - 15 januari 2013 20:19

Hej, nu ska jag berätta vem min idol är. Min idol är... ERIC SAADE!♥ Så ni bara veet!♥. komentera gärna vem som är era idol är.  Ses PUSS!♥

Presentation


Hej! Jag heter Jennifer och bloggar om min vardag!!♥
På msp heter jag : Rufus!!!!
The fooo är min idol så ni vet!!!♥

Fråga mig

37 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<<
Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Musikspelare