missjenni123

Alla inlägg under juli 2013

Av jennifer - 20 juli 2013 21:49

Kom hem 21:30 från att jag var med Emmeli. Kollar insta just nu! Hehe, skriver typ de i varje inlägg! Menmen, om ni vill följa mig på Insta så heter jag: jennifiin

Lyssnar på the fooo oxå. Asså dom bara äger! Ska iaf på Åsele marknaden i morgon. Kommer iaf skriva om dagen på kvällen och om vad jag har köpt för ngt! Ska kolla på Robin stjernberg  på kvällen. Ska ngn av  mina läsare dit, så skriv en kommentar! Pöööösss!

Av jennifer - 20 juli 2013 17:43

Idag har jag faktiskt inte gjort nå mkt, bara varit på dollar och duschat och spelat spel med pappa. Det har regnat mkt idag oxå. Iaf sitter jag här och kollar insta, bloggar och spelar tfm! Ska sluta med datorn nu, kommer mer inlägg senare!

Bye så länge♥

Av jennifer - 20 juli 2013 15:57

Nu får ni faktiskt kommentera vad jag ska blogga om. För jag vet inte vad jag ska blogga om och ni vill ju att jag ska skriva ngt spännande inlägg? Sååå kommentera!!!! Ses♥

Av jennifer - 20 juli 2013 14:32

Nu har vi varit på Dollar Store och köpt godis. Sitter på sängen och lyssnar på the fooo och spelar msp och tfm!:) Och kollar Insta! Hehe.. Bye♥

Av jennifer - 20 juli 2013 08:43

Haaj, jag vaknade nyss, ska snart se sommarlovsmorgon. Men jag sms:ar min bästavän på kik men hon svarar inte. Hon lär nog göra det senare! Idag vet vi inte vad vi ska hitta på, men mormor och morfar far hem imorgon. Men vi ksk ska fara på åselemarknaden. Vi ses!

Av jennifer - 19 juli 2013 21:50

Haaj, idag har vi ju varit hos farmor och ätit tårta och skrattat ihjäl oss. Sen skulle  dom vuxna till Arvån ( orka skriva mamma pappa osv... ) Men iaf så var vi hemma ett tag själva.  Sen efter middan var vi hemma ett litet tag, sen kl 19:30 sms:ade Emmeli och frågade om vi kunde vara med varann. Och då var vi med henne till 21:00. Det var min dag. pööss!

Av jennifer - 19 juli 2013 14:43

Har just kommit hem från farmor. Vi åt tårta där, men nu har jag och Sandra iaf kommit hem och mormor o morfar o mamma o pappa for till Arvån en sväng för vi har vårat gamla hus där! Hos farmor har vi iaf ätit tårta och hållt på med Insta. Vi har tagit bilder, och haft roligt. Om ni vill kolla på bilderna följ mig på insta då! På insta heter jag: jennifiin

Bye!

Av jennifer - 19 juli 2013 10:28

Instagram: jennifiin

Följ mig är ni snälla!♥

Presentation


Hej! Jag heter Jennifer och bloggar om min vardag!!♥
På msp heter jag : Rufus!!!!
The fooo är min idol så ni vet!!!♥

Fråga mig

37 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Musikspelare