missjenni123

Alla inlägg under juli 2013

Av jennifer - 18 juli 2013 19:15

Haaj, idag har vi varit i Storuman. Det spöregnade ett tag men sen slutade det, vi skulle bara dit för att fika. Lite onödigt menmen, vi gick iaf på klädaffärer! På vägen hem fick vi ta en omväg för att inte köra där det var grusigt. Bye!

Av jennifer - 18 juli 2013 09:05

Jag kan inte ha ett bättre liv än vad jag har just nu, för jag har världens bästavän och en kompis i Göteborg och hon är jätte snäll. Hon säger att jag är känd bara för att jag är vän med Felix i the fooo, hehe. Hon är rolig... Ärligt talat kan jag inte ha ett bättre liv än vad jag har just nu. Bye♥

Av jennifer - 17 juli 2013 20:34

Ikväll har vi haft loppis på Ansia som jag sa i det förra inlägget.  Så vi var på loppisen, och då träffade vi Matilda. Vi spelade golf, iaf Matilda och vi tittade på. Haha.. Sen efter Matilda hade spelat klart, gick vi och hoppade stutsmatta. Jag kan säga er att det var jävligt många norskar där. Det var iallafall roligt att hoppa stutsmatta för jag flög! Hehhe, ses! Bye♥

Av jennifer - 17 juli 2013 11:07

Haaj, idag ska vi bara vara hemma och ta det lungt. Men klockan 16:00 ska vi ha loppis på Ansia. Ska prata med Felix tror jag idag oxå. Det är soligt idag oxå! Haahah. Bye

Av jennifer - 16 juli 2013 23:21

Ska sova, så mer bloggning blir imorgon! Goodnight!

Av jennifer - 16 juli 2013 20:40

Just nu sitter jag uppe på mitt rum, Spelar dator... Men det är bara en sak som jag mst säga. Att jag har skiiit ONT i röven, för jag sitter ju på min säng och jag har en hård madrass. Hahha. kanske  konstigt inlägg men jag behövde prata ut lite. Hehe.. Bye!

Av jennifer - 16 juli 2013 16:21

Är hemma nu, jag kom hem för länge sen. Menmen, vet inte när vi kom hem iaf. Lyssnar på the fooo och spelar transformice och pratar! Haha... Gissa vem jag pratar med. Kommentera om du vet vem! Haha. Bye


Av jennifer - 16 juli 2013 08:12

Haaj, idag lär vi nog fara till Norsjö, vill igentligen inte dit... Menmen... Längtar som fan tills ikväll iallafall!  Igår blev det inggen bloggning... För vi var på stan och sen på kvällen så glömde jag helt bort att blogga så sorry för det. Kan nån gissa vad som händer ikväll? Kommentera!!!! Bara en liten sak till! Igår pratade jag med min bästaväns syrra och då sa jag att jag saknar min bästavän jävligt mkt och då hämtade hon henne... Hehe, känns som att vi inte har pratat på ett år! I LOVE YOU BFF!

Presentation


Hej! Jag heter Jennifer och bloggar om min vardag!!♥
På msp heter jag : Rufus!!!!
The fooo är min idol så ni vet!!!♥

Fråga mig

37 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Musikspelare