missjenni123

Alla inlägg under april 2013

Av jennifer - 21 april 2013 14:47

HEJ IKVÄLL SKA VI TILL EN KOMPIS! DET KOMMER BLI KUL! JAG SKA DUSHA MEN JAG SKA BARA GÖRA DEN HÄR INLÄGGET! I TWILIGHT HON DEN DÄR LILLA LILLA BÄLLA DEN SOM LÄSER OM DET E ROLIGT SKRIV EN MEDELA DÅÅÅ? BELLA FICK SITT BARN OCH BARNET VAR BLODIG MEN NU ÄR DET SLUT! MEN JAG SKA DUSHA NU DET KOMMER GÅ SNAPT! OCH BELLAS PV SA KOM TILLBAKA TILL MIG ÄLSKLING HEJ DÅ JAG SKA DUSHa JAG ÄLSKAR ATT DUSHA VI SYNS MINA ÄLSKADE ER!!!!

VI SYNS PUSS PUSS 

Av jennifer - 21 april 2013 10:48

hej, jag tänkte ha en frågestund. så komentera vad ni vill veta om mej. så svarar jag så fort jag kan!!! baii

Av jennifer - 21 april 2013 10:12

Gå in på dessa bloggar: 

svensson-emelie.bloggplatsen.se

missfashion-.bloggplatsen.se

kissies.se

fokis.se

missevelin.bloggplatsen.se

misssandris.bloggplatsen.se


har inga fler idÈer på bloggar just nu! baii

 den översta är bara bäst


Av jennifer - 20 april 2013 08:38

heeej, idag ska jag städa:( men vi ska nog oxå vara ute för solen skiner jävligt mycket idag det kommer typ vara 13 plus grader idag. hade skit ont i huvudet igår. det blev ingen matilda igår för hon hade ingen skjuss hem. men nästa helg ska hon sova över har vi bestämt. baii

Av jennifer - 18 april 2013 07:18

tjabba, idag är det elevens val på skolan. jag har svenska eller matte vet inte. men imorrn efter vi har varit på norräng så  har vi fuifmöte klockan 11:00

sitter och lyssnar på you nu. jag och min syrra ska gå med nina till skolan idag. jag hoppas att hon är med i min grupp på elevens val eller matilda!!!! ska snart till skolan så vi ses baii!♥

Av jennifer - 17 april 2013 16:36

tjabba, jag älskar matilda som bff. hon gör mej glad när jag är ledsen. vi lekte tagen på rasten idag och hon fick låna min andra snyggare kofta för hon är snygg, och hon finns i mitt ♥ så matilda om du läser detta så vet du att jag saknar dej jävligt mycket.. älskar dej♥ i ♥ u

Av jennifer - 17 april 2013 15:27

tjabba, idag tog vi sprutan och jag va helt lungn. för annars skulle jag typ skrika. men annars har det bara gått bra. jag hoppas att ni har oxå haft en bra dag. jag har bara lite ont i armen. vår bff matilda ska kanske ligga över här i helgen.. hooppaass! just nu spelar jag msp på min nya gubbe snyggnozz100 och zeezee.  jag ser pinsamheter oxå, men det börjar iaf.     älskar er!♥

Av jennifer - 16 april 2013 20:58

tjabba! imorron ska vi ta hpv-sprutan. är inte alls rädd för den nuu. det kommer bara ta ett klick sen är det klart!Ska göra läxan klart nu så vi ses imorrn. god natt sötizzar!♥

Presentation


Hej! Jag heter Jennifer och bloggar om min vardag!!♥
På msp heter jag : Rufus!!!!
The fooo är min idol så ni vet!!!♥

Fråga mig

37 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Musikspelare