missjenni123

Alla inlägg under april 2013

Av jennifer - 24 april 2013 16:06

har varit på biblan idag på skolan. jag lånade en bok. som hette det här om kärlek. och sen ibussen tillbaka skrattade vi åt att jag var ihop med magnus uggla när jag gick i 1:an! hehe. jag är inne på msp nue och för en liten stund sen var min kille inne och han skrev på sin status att han hade canser...! han hette charlie12345ef tror jag. nepp han hette charlie567ef. jag älskar honom så och sen chattade jag med han och sen så svarade han inte mer så nu har han dött  niu kan inte fatta hur mkt jag älskade han. så nu försöker jag hitta en ny pojkvän på msp. så att ni vet så är inte msp töntigt som några säger till mej i skolan. men vi ses väll. baii!

Av jennifer - 23 april 2013 17:24

matilda ska följa oss till umeå på lördag. vi kommer att köra ponnytrav m.m just nu är linnea här hon följde oss hem efter skolan. ikväll kommer vi spela fotboll med några i klassen. på rasten var jag med och splea fotboll med nästan alla i klassen! 

Av jennifer - 22 april 2013 15:33

ucsh.. vad tiden går fort. tänk snart är det sommar och vi far på klassresa till sundsvall då och sen skolavslutning och efter skolavslutningen fyller vi 12 år. snart blir vi tonåring tänk vad tiden går asså! 

Av jennifer - 22 april 2013 06:54

ska snart fara till skolan. men det är typ en timme kvar! solig dag idag oxå. ska nog ha fuifmöte klockan 11:00 idag tror jag! 

Av jennifer - 22 april 2013 06:15

godmorron på er mina sötaste läsare! ville bara säga go morron. men jag ska till norräng idag och göra en kattmössa till mitt gosedjur. ska ta med mej gosedjuret som heter salvi!!!!!! baii

Av jennifer - 21 april 2013 20:49

taggar inför imorron. ska snart sovis. är såå spänd inför imorron för jag täänkte göra en kattmössa till mitt gosedjur, så jag hoppas att jag blir nöjd med mössan! och så en till sak jag vill bara adoptera matilda för hon är så söt. matilda om du läser detta så vet du att jag finns för dej hela livet!! älskar dejj så jävla mkt!!! nästa vecka ska hon få sova över hos oss.

Av jennifer - 21 april 2013 20:38

har haft en super rolig kväll tsm med hannes.kom hem aldelles nyss. taggar in för imorrn!! ska ta med mej mitt gosiga gosedjur till slöjden imorrn. Spelar msp en liten stund!!♥ i ♥ msp.

Av jennifer - 21 april 2013 15:05

hejj, jag duschade nyss. så nu är jag fräch tills ikväll. tittar på zack och cody nu. sandris ska sova i mitt rum inatt. kommer bli en lyckad kväll. sandris gästbloggade nyss men jag råkade logga ut och sen försvann det så hon kommer få gästblogga ikväll efter vi har varit hos mammas kompis! baii!♥











Presentation


Hej! Jag heter Jennifer och bloggar om min vardag!!♥
På msp heter jag : Rufus!!!!
The fooo är min idol så ni vet!!!♥

Fråga mig

37 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Musikspelare