missjenni123

Alla inlägg under april 2013

Av jennifer - 7 april 2013 20:24

tjabba! nu tittar jag på ja som ni ser ruriken. imorrn är det ju skolan som sagt. norräng då rå. ska gå me linnea till skolan! vi hade skit kul ikväll! vi skrattade så att vi hållde tappa andan, ska lägga mej nu rå, skolan imorrn ju. glömde en sak att berätta! imorrn ska jag kolla ögona klockan 10:00

god natt!

Av jennifer - 7 april 2013 08:31

tjabba! gick upp kl 8:00 för vi skulle hinna klä på oss till pimpeltävlingen i ekkorträsk idag kl 11:00 ska fara nu ses!!

Av jennifer - 6 april 2013 19:48

tjabba! efter fångarna på fortet ska familjen och jag se modig. ska snart se fångarna. skulle bara blogga lite innan. ska kolla andras bloggar nu!! ses baii!

Av jennifer - 6 april 2013 19:19

tjabba! idag har vi varit i stugan o fiskat, byggt på lekstugan som igentligen skulle vara en bastu men det blir inte det nu för vår farbror sa iden. ikväll har vi varit ute o gått med monito gått i en jävligt stor snöhög på skolan!! med sommar skor!♥ trodde att det inte skulle snöaidag på kvällen men det gjorde det iaf. sitter i köket och spelar msp. läängtar såå jäkla mycket tills i morrn, vi ska på pimpeltävling i ekkorträsk med pappa. mst vinna mycket pengar och en pokal imorrn!!!!♥ hoppas ni att jag vinner?? komentera detta inlägg!!!♥ blir super glad om ni komenterar mer inlägg och ställer frågor till mej!! :)

Av jennifer - 6 april 2013 10:33

tjabba, igår var vi hos farmor en stund o fika på lilla bagis senare kom pappa o hämta oss. för vi skulle va med linnea!!

Av jennifer - 4 april 2013 10:52

tjabba! har typ inget att skriva, men eira har sovit över hos mej iaf. men nu ska jag vara med joanna, så det blir typ mer bloggning i kväll!!!!! vi ses babes!!

Av jennifer - 3 april 2013 10:52

tjabba! våren har just kommit!!! snön smällter så fort så snart kommer sommarn och vi fyller 12 år i sommar. älskar sommarn för då kan man cykla, bada, sola, gå ut i kortbyxor, ingen jacka bara skönt

Av jennifer - 3 april 2013 10:35

Tjabba! Igår var vi ju med Eira och Eve. vi for på lindex, köpte ett par leggings och en tröja, som jag tänkte ha på mej på första skoladan!!!!♥ eira kommer idag oxå! kommer bli as kul. hon ska ju sova hos mej!!!!!!!!!!!!!♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

baii♣♥♥☻☻☻☻☻☻☻☻♥♥♣♣♣♣♣♣♣♣

Presentation


Hej! Jag heter Jennifer och bloggar om min vardag!!♥
På msp heter jag : Rufus!!!!
The fooo är min idol så ni vet!!!♥

Fråga mig

37 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Musikspelare