missjenni123

Alla inlägg under maj 2013

Av jennifer - 10 maj 2013 07:58

haj, idag ska vi på badhuset och bada. för det var 1 år sen vi badade med pappa! konstigt nog! men iaf har jag kommit över det fär med den som dog på badet. i onsdags när vi var där då tänkte jag att jag skulle kunna bada mer gånger och idag ska vi baaaadaa! jippie!♥ jag  kunde inte sova så jag gick upp för 20 minuter sen....så nu sitter jag i köket och bloggar, msp & ritar i en top model bok! mer uppdatering efter badhuset!!!!!! baii♥

Av jennifer - 9 maj 2013 12:58

haj, jag och sandra Har gjort isglass för länge sen. men vi äter det nue! håller på att vänta på adina ska komma. för en stund sen bakade vi chockladbollar!baii

Av jennifer - 9 maj 2013 10:47

haj, jag har bakat kladdkaka och ska göra chockladbollar strax! kladdkakan sitter just i ugnen!baii

Av jennifer - 9 maj 2013 10:00

haj, kan det inte bara vara juni nu? för det händer massor med saker då. först längtar jag tills sista maj för då är det disco. sen längtar jag tills 5:e juni för dåå drar vi till sundsvall. på vägen dit kommer vi fara över högakustenbron. och sen längtar jag tills skolavslutningen, 12 år, kusinerna kommer m.m

Av jennifer - 9 maj 2013 09:50

haj, idag tänkte jag och sandra vara med adina. men nue regnar det så vi kan inte vara ute, tror jag. förlåt att det blev ett konstigt inlägg igår kväll, det var för jag var så himmla trött och räädd! vi  åg på en skräckfilm. så då kunde jag inte sova så då fick jag sova hos mamma och pappa.. baii

Av jennifer - 8 maj 2013 20:48

degirh35ph3qo5jqoqhji6tegflvtiiii5hhithidfödgdlmgr
käeärhntkehntönfbtlrkhnbtöwsrgb ötöhötlädanthä<sgehg''e'engegnbbgjjhgjhjgergkgnhhfnbmclgwreölg
rngrgkdrgrgdflskfwkefkfegkrkhglsörgwÖWFNDGRERKSÖED
FREKSLLFMVBMVGNBKSLERGMGSEYJRRKDSDSLGBJFDRKERKGKGR
EKKSÖLDVCÖÖFERMTEKFDSSKERKREKGKFDKFEKKRREERKKFLFLG
FLFRGLRLKRGEKRELREREKRGKRELRERELGKER4OKRKGFKGFJKFE
RLKREGFDNFDJREJJDJÖ<SDFWAEÖXDFWEJJFDSJFSEWEWLÄWewefääefefefjjektrRH
THHTHT899982jgdxxdllrewkjenklgenkegkegkegkekekegH¨
Hwrj

RRHJOROHJRJHRJHHORHJJROHRHRROHRRHORJHRHJRHORJHRHOR
GHW¨RHrddgopehrgWIGRVBFRRBVRRBFHERWGUWRIOGHBWorrrr
rrrrrrrrrrrrrrrrrghhhhhhwireioewgewihgfidsöfiwpeii
isdfewhighepi<wgåoweåghriiiieswåGJ

Av jennifer - 8 maj 2013 06:51

haj, idag ska vi bada på badhuset. min baddräkt är för liten så jag gjorde om den lite... den blev till en bikini istället för en baddräkt. efter skolan följer matilda med oss hem. hon blir hämtad klockan 19:30 ikväll. baii

Av jennifer - 7 maj 2013 17:31

haj, jag och sandra gjorde plättar till middag idag. det var skit gott. jag nästan brände mej dåe. ses senare!baii

Presentation


Hej! Jag heter Jennifer och bloggar om min vardag!!♥
På msp heter jag : Rufus!!!!
The fooo är min idol så ni vet!!!♥

Fråga mig

37 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Musikspelare