missjenni123

Alla inlägg under maj 2013

:(

Av jennifer - 11 maj 2013 21:06

haaj, jag har lite feber! ;( men jag hoppas att det går över tills på måndag! för jag vill gärna gå på skolan på måndag... baii

Av jennifer - 11 maj 2013 20:10

haaj, kom just in efter en bra match med pappa. men pappa skjöt lite hårt och så träffade bollen på handen som jag har haft skiit ont förr. såå nu har jag ont som faan!♥ men det gör inget.. baii!♥

Av jennifer - 11 maj 2013 19:00

haaj, jag hållde just på med mitt hår och då tänkte jag på att jag hade fått brunare hår! jippie.. så nu behöver jag inte ens färga håret för det bruna jag har nue för så brunt vill jag ha håret!!! baii

Av jennifer - 11 maj 2013 18:11

haaj, idag fick jag en ny sak i mitt lilla rum. jag fick skrivbordslådor som är vit... men det är såhär att jag vet inte ens vad jag ska ha i lådorna. så snälla kommentera vad jag kan ha i lådorna!!!♥ jag blir såå glad att få jätte mycke kommentarer av er ! men ikväll kommer ju jag att sovizz i sandrizz rum!  jag skulle gärna ta kort på lådorna men jag kan inte!  men det gör inget för jag tycker om att skriva så här många inlägg om dagen! hur har vädret varit hos er idag?? hos mej har det varit mulet.  skriv gärna en kommentar medans du kikar in på min fiina blogg! ♥ baii

Av jennifer - 11 maj 2013 17:11

haaj, ibland tänker jag att jag vill ha en kille.. för jag blir ensam om alla andra förutom jag har en kille. men nån himla gång ska jag väll få en kille... kommentera om du är singel!

jag vill att det ska vara nån i min klass!!!♥ baii

Av jennifer - 11 maj 2013 08:41


hej! 
  

Av jennifer - 11 maj 2013 07:25

jag hann inte blogga nå mer igår för vi slutade bada klockan. 17:00 och sen for vi hem. i bilen kom jag på att jag skulle sova i sandras rum igår natt. och sen åt vi, tittade på let´s dance, spelade fotboll med pappa. sen kollade vi på vem som åkte ut på let´s dance... senare kollade vi på smurfarna på engelska!!!!!♥ sen skulle vi gå och sova. då sa mamma: kan du inte sova i sandras rum i morron? och då sa jag: okej! det blev för sent. ♥♥♥

Av jennifer - 10 maj 2013 11:18

haj, jag ville bara säga att jag äter godis nue! baii

Presentation


Hej! Jag heter Jennifer och bloggar om min vardag!!♥
På msp heter jag : Rufus!!!!
The fooo är min idol så ni vet!!!♥

Fråga mig

37 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Musikspelare