missjenni123

Alla inlägg under maj 2013

Av jennifer - 20 maj 2013 06:15

haaj, idag är det skola och vi ska på norräng som vanligt. jag måste hinnna göra klart mössan jag ska ge till mitt gosedjur!!!  ska snart till skolan så vi ses! baii

Av jennifer - 19 maj 2013 17:00

Haaj, idag har vi badat med eira adina och emina nere vid älven. det var varmt vatten. sen for vi hem till oss och hade vattenkrig med vattenslangen... sen skulle vi till eira men då skulle hon äta och adina och emina skulle hem så vi for oxå hem då!  ja, det var det jag hade gjort idag. vi ska oxå vara med dom ikväll! nice*

baii

Av jennifer - 19 maj 2013 10:35

haaj, nu börjar verkligen sommaren på allvar. för hela helgen har jag gått i shorts och linne. för att detär koka hett ute just nu! jag älskar verkligen sommaren för då händer det massor ju. först far vi på klassresa sen skolavslutning sen fyller vi 12 år osv! mer uppdatering senare! ska kanske sola idag med en kompis!!! baii

Av jennifer - 19 maj 2013 10:02

haaj, igår var vi med en kompis. vi hade inget att göra så vi gick till hennes kusin. vi lekte vattenkrig med grannen.. sen for vi till kusinens studsmatta. vi körde viskleken och vi viskade om lite saker.... vi var med dem ända tills 22:00 så det var kvällen igår. vi ses! baii

Av jennifer - 19 maj 2013 09:22

haaj, jag brukar fråga om nån  är svensk på transformice och om dom är det frågar vissa och jag om dom/ jag har moviestarplanet. så då blir vi vänner på msp så då är det som att jag får vänner från transformice till moviestarplanet!!!!!!!! jag älskar min söta pojkvän på transformice! baii

Av jennifer - 19 maj 2013 09:09

haaj, grattis danmark till segern.. jag tyckte att sverige azerbajan och danmark var bra. kommentera vad ni tyckte!!!!!♥ 

Av jennifer - 18 maj 2013 17:26

haaj, idag har vi varit med en kompis och vi har gjort plättar... men vi slutade att görbrända plättar för dom blev bränd och det började att röka i köket så vi fick öppna köksfönstret. sen blev det katastrof för först var vi med henne och hennes syskon och sen var jag och syskona ute och ritade på assfalten. då såg dom en annan som oxå ville leka med oss. så då fick hon det. och sen skulle vi äta plättarna och då blev det lite katastrof för dom började bråka osv.... sen skulle hon och hennes syskon hem för att vi kanske ska sova hos henne ikväll och så. så dom gick hem för att hon slipper göra veden sen efter maten så vi kanske kommer sova hos henne... så om det nu går kommer jag typ blogga ett inlägg innan vi far till henne och ïmorrn kommer jag att blogga mer! om det går då blir jag såå glad så jag kommer att spricka typ. just nu sitter jag här och ser på tv och spelar transformice och bloggar!!!!  det regnade nyss men det slutade nyss oxå.. det har varit en ganska konstig dag med allt strull! men jag är glad för hennes skull att hon finns och bryr sig om oss. mer bloggning kanske senare!!

♥baii

Av jennifer - 18 maj 2013 12:09

haaj, jag äter en macka just nu. medans ser jag på austin & ally... och spelar transformice. jag håller på att vänta på en riktigt snäll kompis. vi ska göra plättar igen!!!! suuuper kul!!! baii

Presentation


Hej! Jag heter Jennifer och bloggar om min vardag!!♥
På msp heter jag : Rufus!!!!
The fooo är min idol så ni vet!!!♥

Fråga mig

37 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Musikspelare