missjenni123

Alla inlägg under maj 2013

Av jennifer - 16 maj 2013 16:52

haaj, efter skolan for vi hem till en kompis och solade m.m så nu svettas jag som fan. har ju datorn på knäet. men ikväll kommer vi atten vara med henne igen!!♥ på skolan har vi typ varit som vanligt! så nu vet jag inte ens vad jag ska göra!

så vi ses väll? baii

Av jennifer - 16 maj 2013 07:04

haaj, igår fick vi girl:it paketet. vi glömde att öppna det i går så i morse har vi öppnat det. och i vara det en bok,tröja m.m jag fick tröjan och jag ska ha på mej den idag! idag har jag på mej: 

leggings ( dragit upp lite)

tröja från girl:it

shorts

baii

Av jennifer - 15 maj 2013 16:48

haaj, nu ska ni få veta varför jag är så rädd:

efter skolan följde vi adina hem och senare kom hennes syrra hem och då var syrran rädd hon skakade i hela kroppen. hon fick höra att det finns tjuvar här! dom var på skolan inatt och gjorde nåt. efter hon hade berättat de vart jag skit rädd! och dom hade nog tagit min cykel!  snälla skriv en kommentar!!!!!!! baii

Av jennifer - 15 maj 2013 07:13

haaj, jag har nyss målat naglarna och håller på att vänta tills dom är klar!! dom har nästan torkat!! men iaf ska jag till skolan om 45 minuter så det kommer att torka innan dess!! idag tror jag att det är inget speciellt på g! ska till adina klockan 8:00.  bara att jag ska få prata med killen efter skolan.. jag har saknat han såå. igår pratade jag ju med killens bästis! och då frågade jag han om killen saknade mej och då sa han ja!!!!! så då blev jag super glad! min kille är super snygg!

naglarna har just torkat klart!! har klätt på mej så vi ska snart fara till adina!

baii

Av jennifer - 15 maj 2013 06:00

haaj, ihelgen kommer det vara 26 och 27 grader varmt hos mej! kommentera hur varmt ni kommer ha det i helgen. jag kommer nog att vara med adina m.m idag skiner solen med. jag älskar sånna dagar när det är sol och varmt ute! snart får man gå ut bara i shorts och linne och utan jacka! baii

Av jennifer - 15 maj 2013 05:50

haaj. efter skolan idag kommer jag gå in på transformice och prata med en min pojkväns bästis. och då kommer han att skypa med min pojkvän! hehe... jag sa åt han att göra de! pojkvännen har problem med internet:( så det är därför han inte är inne! men älskling om du kollar på min blogg så vet du att jag saknar dej skit mycket!!!!!!! mer uppdatering efter skolan!♥ baii

Av jennifer - 14 maj 2013 05:53

haaj, yes idag gick det att gå in påå transformice! för igår gick det inte att starta tfm:( ska äta frukost nu.. baii!♥

Av jennifer - 13 maj 2013 15:04

haaj, idag så har vi fått va på norräng hela dan.. för 6:orna är och praoa! så vi hade typ slöjd hela dan!  iaf har vi kommit hem. håller på att spela tfm och väntar på älsklingen! baii

Presentation


Hej! Jag heter Jennifer och bloggar om min vardag!!♥
På msp heter jag : Rufus!!!!
The fooo är min idol så ni vet!!!♥

Fråga mig

37 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Musikspelare