missjenni123

Alla inlägg under augusti 2013

Av jennifer - 25 augusti 2013 09:02

Idag ska vi städa rummet och sen gå ut på skolan ikväll elr efter städningen, och idag kommer min söta pojkvän hem från crossläger. Han har vare där över helgen. Men idag kommer han iaf hem och jag är glad över att han kommer hem idag för då får jag kika med hnm ikväll! Ska ju städa rummet innan vi går till skolan ikväll, så jag mst verkligen städa skrivbordet!!! Sitter o lyssnar på killarna på spotify. Har saknat min babe jätte mkt över helgen så det blir kul att få kika med hnm igen. Men vi ses i andra inlägget som jag tänker skriva om igår. Bye

Av jennifer - 24 augusti 2013 22:35

Var typ ute ända sen 22:00. Så nu tänker jag berätta vrf jag är så glad. Jo, jag blev världens lyckligaste i onsdags, och det ska jag berätta vrf! Det var en helt vanlig skoldag o sen på kvällen när vi skulle igentligen sova. Så efter ett tag kikade jag med en kille som jag var kär i från början jag såg hnm. Så vi kikade ett litet tag o sen frågade han om mitt ex gjort slut o det har han ju, så då sa han att han bah undrade och sen frågade jag hnm om han hade en flickvän o då sa han nej. Så då frågade jag hnm om vi kunde bli tsm igen! Och det ville han!! Så nu är vi TSM igen! Helt jävla underbart! Jag har saknat hnm så mkt! Tack babe att du finns, skulle aldrig kunna leva om du inte fanns!♥ Men nu till den sista saken jag är så glad för är... Att jag och Elisa har vare bästisar i 4 månader idag! Jag har världens bästa liv nu! Har världens bästa pojkvän och bästavän!♥ Älskar er så himla mkt ska ni veta!♥

Av jennifer - 24 augusti 2013 16:10

Skrev nyss på min vita tröja: The Fooo♥ Felix Omar Ogge Oscar ÄLSKAR ER! Hahha, jag fick skriva det på min tröja så nu när jag går ut ikväll kommer typ alla kolla på mej hahha.  Ni som följer mej på insta kan kolla på tröjan när insta går för mej. Insta o kik har blivit galet. Är så jvls glad att jag fick skriva det på min tröja! Så alla kommer se att jag är en Foooer!! Ksk lite överdrivet men det kommer att bli kul o se hur de reagerar ikväll. Vi kommer att va på skolgårn efter middan. Men ni kommer att få reda på vrf jag är så jävla glad lite senare ikväll! Vi höres! Bye

Av jennifer - 24 augusti 2013 09:13

Tja, idag firar  jag o Elisa 4 månader tsm. Det har gått så fort så man tänker typ inte på att det har gått 4 månader. Men nu på morgonen har vi kört sanning elr konsekvens. Vet inte vad vi ska hitta på hela dagen. Så ni bara vet så är vi inte med varann utan kika med varann. Vi körde iaf sanning o konsekvens ett tag. Blir väll att tjata på hennes pappa idag mä! Elr hon ska tjata om att fara upp till mej♥ Jag kan inte tro att vi ha vare bästisar i 4 månader idah! Hahha det är så kul att ha Elisa som bästis, hon bryr sig verkligen om mej. En sån vän borde alla ha. Men hon är bara min babe. Vi är inte tsm om ni undrar vrf jag skriver tsm med varann så ärre drf vi ha vare bästisar i 4 månader. Hoppas vi hittar på ngt roligt idag som vi kan göra tsm! Du är verkligen bäst Elisa. Tack för att du finns babe♥ Kommentera sötaste bästavän♥

Av jennifer - 23 augusti 2013 22:20

Heej, är ju världens lyckligaste nu för två saker, men det kommer ni ksk få veta imorrn. Bara en sak. Men iaf så säger jag sov gött till er nu, för orka inte blogga nå mer idag! Har vare aldelles för trött för att gå upp till skolan varenada jävla dag, så jag är väldigt trött... Men vi ses ju imorrn! Världens bästa dag imorrn!♥ Godnatt

Av jennifer - 23 augusti 2013 21:04

Kom ju på att jag och Elisa har känt varann i 4 månader nu. Imorgon ärre 4 månader vi blev bästisar, ksk har fel nu men vi började kika med varann 5 maj... Kommentera om det inte var 4 månader för suger på att räkna ut. Men vi har iaf vare bästavänner ända sen 5 maj så det är nog länge! Tack för att du finns bästa Elisa! Önskade du kunde komma! Du ska ju övertala pappa din att komma upp! Saknar dej så otrligt mkt och vill verkligen kunna se dej för första gången.... Ps: vi har aldrig sett varann. Men vi kommer fan att göra det nån jävla gång!  Du är världens sötaste jag vet, kommentera söta bästavän!!! ÄLSKAR DEJ VERKLIGEN! Håll mej hårt o släpp mej aldrig! 

Av jennifer - 23 augusti 2013 16:02

Jag sitter o kollar på älska mej nu, den är bra. Men det är om mobbing. Men den är iaf bra. Ska snart fara o käka på frasses

Av jennifer - 22 augusti 2013 07:01

Idag fick vi sovmorgon för att mamma är hemma. Jag ville sova men jag fick inte, så jag satte mej vid datorn istället! Ville slippa skolan... Men jag fick inte... Hahha, har inte ens frågat men jag vill inte för då ksk jag skolkar! Men det kommer jag fan inte göra.  Vi ses!

Presentation


Hej! Jag heter Jennifer och bloggar om min vardag!!♥
På msp heter jag : Rufus!!!!
The fooo är min idol så ni vet!!!♥

Fråga mig

37 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Musikspelare