missjenni123

Alla inlägg under augusti 2013

Av jennifer - 5 augusti 2013 18:01

Vi har känt varandra snart ett halv år nu, du gjorde mej lycklig den dagen!  

Du kommer alltid vara min bästis!

Du och jag för alltid det vet du. 

När vi pratar med varandra börjar jag alltid få en tår för jag saknar dej!

Hoppas du kommer upp till mej nån gång.

För du vet hur mkt jag saknar dej och jag vill bara krama dej så hårt! 

Jag vet fan inte hur jag ska göra utan dej! Du är den underbaraste jag känner! 

Du finns i mitt ♥ Älskarejj så jävla mkt!

Du ärre bästa jag vet och kommer alltid att veta det!

Mst bara säga detta! 

Jag och du kommer alltid vara bff det vet jag, för du är den ända för mej! 

Älskar dej. 

 

 

Kommentera vad ni tyckte!

Av jennifer - 5 augusti 2013 17:52

Jag sitter uppe på mitt rum och pratar med världens bästa och en kompis som vi ska va med ikväll. Hennes mamma har flyttat ifrån Lycksele så hon är påväg hit nu. Vi har inte vare med henne på jätte länge nu så det blir fassen roligt och träffa henne igen. Men nu mst jag bah få säga detta! Min bästis är en sån jävla go tjej! Jag hoppas du ser detta älskling, du är världens sötaste bästis. Kommer skriva om henne senare! Ska bah säga en sak till innan jag slutar, kompisen vi ska vara med ikväll är i Lycksele nu! Bye

Av jennifer - 5 augusti 2013 12:00

Måndag: Stan och på kvällen for  vi och spela bingo. Pappa vann 900 kr

 

Tisdag: Stocketit och rödön

 

Onsdag: Sundsvall, bista

 

Tosdag: skulle Sandra ta hål i öronen men ville inte för mamma sa ngt. Blev bjuden på middag hos mammas kompis

 

Fredag: Kusinerna och garvsyra

 

Lördag: For till mammas kompis och fikade (inte kompis som i Torsdags)

 

Söndag: Hem

Av jennifer - 5 augusti 2013 11:57

Jadå, var man hemma i Lycksele då! Det har varit förjävla kul å vart hos mormor o morfar. Ska berätta om veckan i nästa inlägg. Ska bah se till så ni inte glömmer bort att fråga vad som helst för nästa vecka blir det Frågestund ju! Ska ksk va med vår förra granne. Då bodde vi i Arvån, men vi ses. Bye

Av jennifer - 4 augusti 2013 10:57

Glöm INTE bort att jag ska ha frågestund om 2  veckor, så passa på nu och fråga jätte mkt om vad som helst! Så svarar jag på frågerna sen när jag ska ha frågestund! Ses!

Av jennifer - 4 augusti 2013 10:51

Ja, idag ska vi fara hem! Det har varit förjävla kul här i Östersund. Kommer att berätta när jag kommer hem vad som hänt denna vecka! Hoppas ni får en fin dag så hörs vi! Bye

Av jennifer - 3 augusti 2013 10:18

Igår var vi ju på garvsyra, så efter vi var hos kusinerna for vi direkt till döda fallet. Vi fick bah träffa Rebbeca. Axel är på gotland med pappa sin. Så vi fikade och pratade, sen for vi till DÖDA FALLET! Herregud vad det var ett brant berg. Sen började klockan röra sig mot 19:00, så garvsyran började då. Vi satt på vridlektarn och den snyrrade. Det var förjävla kul. Ni skulle vart där! Grymt kul. Ska hem imorgon så ni vet! Harre gött! Bye

Av jennifer - 2 augusti 2013 11:03

Ikväll kommer jag nog inte att blogga för vi ska till Döda fallet och se gravsyra. Lektarn kommer att snurra medans vi kollar på gravsyra. Kommer bli så grymt kul. HAHA... Vi kommer att garva så man inte kommer att kunna andas! Menmen... Ska till moster senare idag, och vi kommer inte att få träffa kusinerna  Men vi ses! Bye

Presentation


Hej! Jag heter Jennifer och bloggar om min vardag!!♥
På msp heter jag : Rufus!!!!
The fooo är min idol så ni vet!!!♥

Fråga mig

37 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Musikspelare