missjenni123

Alla inlägg under augusti 2013

Av jennifer - 21 augusti 2013 18:01

Kom nyss hem för ett tag sen, var på fotboll. Innan vi skulle hem for vi o kolla på huset som brann ner, det såg förjävligt ut. Jag ska säga er att branden var hemsk. Menmen nu skulle vi prata om fotbollen jag var på. Ja, fotbollen var rätt bra faktiskt men en sak var inte bra... Att man frös o det börja regna  Lycksele vann iaf! Började frysa för det regna. Men jag tänkte på en väldigt speciell person medans jag frös, hon fick mej att sluta frysa! Du vet vem jag pratar om va? Jo, det är min bästavän Emma! Hon fick mej att sluta frysa för hon gör mej varm i hela kroppen. Du är värd guld! Pusso kram från mej gölle♥ 

Av jennifer - 19 augusti 2013 16:21

Tänkte berätta om en mkt speciell person!

 

 

Hon heter Emma och är världens snällaste, vi båda är foooers!!! Tur att jag kollade vem det var på insta!

Vi är aldrig osams! Jag älskar henne så jävla mkt!! Vi ska trffas nån gång, men jag vill förfan träffa dej nu♥ Babe, du ska veta att jag saknar dej och du kommer alltid va min vad som än händer. Varje gång du skriver nåt sött till mej får jag alltid en tår!! Älskar dej så otroligt mkt!!! Jag har alltid velat ha en bästis som ÄLSKAR killarna i The Fooo! Tänk vi har snart känt varann i en vecka! Tänk en vecka! Vi mst fan träffas nån gång! Kommentera snällaste bästis Emma!♥

Av jennifer - 19 augusti 2013 15:13

Ja, idag vare skola för mej, iaf har den gått över. Idag har det vare en skön dag på skolan. Skulle bah säga det! Bye

Av jennifer - 18 augusti 2013 22:36

För ett tag sen kom vi hem efter en lång kväll på andra sidan älven, fast först var vi på skolan och då börja en killkompis säga: Det brinner förfan. Så vi gick ner till älven och kolla och såklart hade han rätt. Jag börja grina för jag var såå jävla rädd. Vi försökte ringa pappa men det gick inte så vi sprang upp ist. Sen for vi och kolla på branden. Så vi for dit och såg att det brann i hyreshusen. Taket hade brunne och allt. Som tur var att vi såg det och det var första gången jag såg en brand här. Börjar fassen 6an imorrn da!!! Är redo! Är ni redo, kommentera! Ska sova. Bye

Av jennifer - 17 augusti 2013 10:43

Tja, jag är jävligt glad nu. För ikväll kommer The Fooo att vara på sdommarkrysset, och då kommer jag och Sandra sitta och fangirla framför tv:n. Ni som inte vet vad fangirla är får veta det nu. Det är typ att man skriker och dampa sönder. Hahha, men vi kommer typ dampa sönder! Bye

Av jennifer - 16 augusti 2013 16:50

Hej, jag är jävligt ledsen över en sak. Men det ska jag inte berätta för jag får inte. Menmen idag har det vare en rolig dag och en tråkig dag för mej. Det tråkiga vill jag inte ta upp för då kommer jag grina ännu mer. Men det roliga var att vi var med AdinaVi gjorde jtte roliga saker. Haha, ska inte skryta men. Jag är väldigt ledsen över det som hände. Men vi ses... Bye

Av jennifer - 16 augusti 2013 11:09

Jadu, idag då mst ni lyssna som fan på the fooo på spotify för dom mst komma till topplistan!!! Lyssna! Äntligen kommer ep:n ut! Jag har längtat som fan ska ni veta, än fast jag inte vetat att dom lägger ut ep:n idag. Men sen på insta sa flera stycken att deras ep kommer ut idag... Så jag skyndade mej för att ladda hem spotify! Så nu har jag spotify! Så himla tur att jag skaffade spotify just igår! Haha, menmen.. Vi ska iaf va med en kompis på stan idag! Kommer bli så himla kul. Mer uppdatering senare... Bye

Av jennifer - 15 augusti 2013 22:15

Sitter nu på mitt rum, jag fryser. För det ä så himla kallt här uppe. För pappa brukar öppna balkongdörren ibland på morgonen. Menmen... Ska nog dra mej till sngs nu! Godnatt♥

Presentation


Hej! Jag heter Jennifer och bloggar om min vardag!!♥
På msp heter jag : Rufus!!!!
The fooo är min idol så ni vet!!!♥

Fråga mig

37 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Musikspelare