missjenni123

Alla inlägg under augusti 2013

Av jennifer - 10 augusti 2013 22:51

Tänkte bah berätta att på lördag nästa helg asså 17 Augusti. Då kommer The Fooo att vara med på Sommarkrysset! Jag ska kolla på det för dom är fassen bäst! Jag kommer inte att vara där mem kolla på tv:n. Men det var bah det jag ville säga så vi se imorgon! Sov gött, för det kommer jag att göra! För en speciell sak! Kika mej om ni vill veta vad som hänt! Jennifer.lindqvist1 heter jag där.

Av jennifer - 10 augusti 2013 21:49

Jag har inte kunna blogga för jag har inte haft nåt nätverk när jag var borta. Men nu tänker jag blogga mera! Jag har saknat världens bästa Felicia o Elisa. Har inte kunnat sova. Men det gick för jag tänkte på världens bästa bästisar! Skönt att vara hemma iaf. Vi var oxå på stan innan travet idah, och jag köpte tajta jeans. Igår köpte jag en tröja som ni kommer att få se på Instagram om ni vill följa mej så heter jag: Jennifiin. Är så jävla lycklig som hände nån kväll. Dom äger ska ni veta!♥ Ses

Av jennifer - 8 augusti 2013 21:53

Tja, sitter och lyssnar på The Fooo och pratar med en tjej som heter Felicia! Åssa har världens bästa bästisar! Dom heter Elisa o Felicia! Ni fattar fan int hur jag har det nu! Felicia kommer till mej nån dag och jag gråter för jag fattar inte att hon ska komma till mej JUST MEJ! Menmen, tänker iaf berätta för er hur hon är! Hon är jävligt snäll! Man kan fan int leva utan henne o Elisa för dem är mitt liv!  Felicia om du ser detta kommentera då! För du är finare än mej haha... Längtar som faaan tills du kommer upp till mej. När du kommer kommer jag springa o hoppa på dej! Älskar dej så det går int att förklara med ord! Saknar dej också!♥ Elisa, om du ser detta inlägg bli inte ledsen för jag älskar dej lika mkt som Felicia! Ni betyder ALLT för mej! Kan int leva utan er!♥ uss på er! Älskar er!

Av jennifer - 8 augusti 2013 11:04

Tja, idag ska vi fara på djurparken med mammas och våran kompis. Vi ska dit klockan 14:00. Två timmar kvar bara ska nog göra mej i ordning ses! Bye

Av jennifer - 7 augusti 2013 10:10

Fick nyss reda på att familjen skulle sova på hotell i Skellefteå. Blev så glad. Skulle bah berätta det så vi ses senare!

Av jennifer - 6 augusti 2013 22:30

Godnatt, mer uppdatering i morgon

Av jennifer - 6 augusti 2013 11:21

Tja, för ett tag sen ringde mammas kompis o sa att vi skulle på djurparken på Torsdag och frågade mamma om hon ville följa med henne på knopjakt så då ska hon det och nu frågade vi mamma om vi fick följa så snart ska vi dit! Blev ett snabbt inlägg för de kommer strax. Berättar om knopjakten sen när jag kommer hem! Bye

Av jennifer - 5 augusti 2013 23:02

Tja, idag väntade jag och Sandra på en kompis hela dagen. Till slut kom hon och då gick Sandra och Jenniefer upp och skrämde mej. Senare kom farfar o Vanja. Sen spelade jag, Jenniefer och Sandra sims ett tag. Efter det gick vi ut. Vi gick till vattentornet! Vi hann typ inge mer än att snyrra på snyrror! Sen gick vi hem och hämtade Sandras mobil och sen gick vi till Jenniefers farmor! Sen åkte vi hem.... Gonatt! Mer uppdatering i morrn

Presentation


Hej! Jag heter Jennifer och bloggar om min vardag!!♥
På msp heter jag : Rufus!!!!
The fooo är min idol så ni vet!!!♥

Fråga mig

37 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Musikspelare